رابر بیس یونیکورن UNICORN -کرم 03

توضیحات

 رابر بیس یونیکورن UNICORN - کرم 03

یکی از راه های تقویت صدف طبیعی ناخن استفاده از رابر بیس (لمینیت) ناخن است، در صورتی که صدف ناخن ضعیفی دارید و یا به کاشت ناخن با پودر و ژل علاقه ای ندارید می توانید برای بالا بردن دوام و تقویت ناخن های طبیعی خود از رابر بیس ها استفاده نمایید. رابر بیس های برند یونی کورن مانند سایر محصولات با کیفیت این کمپانی خوش نام در حجم 15 میل و با 7 رنگ کاربردی و جذاب تولید می گردند. رابر بیس یونی کورن غلظت مناسبی دارد و قیمت آن نیز نسبت به کیفیت و حجم آن مناسب است.

استفاده از رابر بیس روی ناخن باعث ایجاد لایه ای نسبتا نازک ولی مقاوم روی ناخن طبیعی شده که مقاومت ناخن را بالا می برد و ناخن را از حالت طبیعی خود خارج نمی کند. در صورتی که از رابر بیس های دارای رنگ استفاده نمایید می توانید روی همان رنگ از تاپ ژل استفاده نموده و دیگر نیازی به لاک ژل نخواهید داشت.

- از رابر بیس ها می توانید برای ناخن های آسیب دیده و بسیار شکننده استفاده نمایید تا مقاومت ناخن ها را بالا ببرید و جلوه زیبایی به آن ها بدهد.

طرز استفاده از رابر بیس:

1- مانیکور ناخن را انجام دهید و صدف ناخن را برای کاشت ژل آماده نمایید. ( برای مشاهده وبلاگ مانیکور ناخن قبل از کاشت روی متن آبی کلیک کنید )

2- با استفاده از پد بدون پرز و کلینزر گرد ناخن و چربی  صدف ناخن را پاک کنید.

3- در این مرحله می توانید از پرایمر بدون اسید یا یک لایه بیس کات استفاده نمایید و در دستگاه UV LED خشک نمایید.

4- یک لایه رابر بیس رنگ دلخواه را به صورت یکدست روی ناخن بزنید، استفاده از یک لایه ظاهر ظریف و طبیعی تری به ناخن های شما می دهد. 

5- در صورت نیاز می توانید از قلم های طراحی که موی بلندی دارند برای یکدست کردن رابر بیس روی ناخن استفاده نمایید.

6- پس از استفاده از رابر بیس و اطمینان از یکدست بودن آن، دست ها را در دستگاه UV LED قرار دهید و در حالت LOW HEAT MODE که مخصوص ژل است خشک نمایید.

7- مرحله آخر کاشت مربوط به تاپ کات می باشد، در این مرحله تاپ کات را روی رابر بیس بزنید و در دستگاه به مدت 30 ثانیه خشک کنید.

8- در این قسمت مراحل کاشت شما به اتمام رسیده است در صورت تمایل می توانید از لاک ژل و انواع دیزاین روی آن استفاده نمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
دارای براش
مناسب برای
مقاوم سازی ناخن
رنگ
کرم
حجم
15 میل
شاین
ندارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل هیت HEAT لاک ژل هیت HEAT
محبوب
85,000 تومان
(1)
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود