ژل ریموور لاک ژل 15M ژل پارتی GEL PARTY

توضیحات

ریموور لاک ژلیش ژل پارتی با حجم 15 میل یک محصولی است که به تازگی وارد بازار لوازم کاشت ناخن ایران شده است و به دلیل سهولت در استفاده و کیفیت بسیار بالایی که دارد به راحتی جای خود را در دل ناخنکاران محترم باز کرده است چرا که می توانند بدون کوچک ترین مشکلی لاک ژل را ریموو نمایند. نکته قابل توجهی که این محصول دارد لاکی بودن آن می باشد زیرا راحتی کار با آن چندین برابر می شود.

استفاده از این ژل ریموور بدین صورت است که باید ابتدا تاپ کت روی لاک ژل را با سوهان دستی زبر و یا سوهان برقی بتراشید سپس مقداری پنبه را در محلول ریموور ژل بگذاری و با فویل روی ناخن قرار دهید سپس 10-20 دقیقه صبر کنید تا لاک ژل از روی ناخن بلند شود و با استفاده از عقب زن چوبی و یا ابزار ریموور لاک ژل آن را به راحتی از روی ناخن جدا کنید. ریموور ژل GEL PARTY از کیفیت بسیار بالا .و از همه مهم تر قیمت مقرون به صرفه ای .برخوردار می باشد

شما می توانید با مراجعه به قسمت وبلاگ سایت، مطلب مربوط به آموزش ریموو لاک ژل و سایر مسائل آموزشی مربوط به کاشت ناخن و معرفی مواد و لوازم را مطالعه نمایید و اطلاعات خود را در زمینه ناخن افزایش دهید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
ریموو لاک ژل از ناخن طبیعی
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود