سر سوهان الماسه استوانه ای ویلسون WILSON

توضیحات

کاربرد سر سوهان استوانه ای طلایی M

از سر سوهان مدل M، به دلیل درجه زبری بالایی که دارد جهت ریموو و کوتاه کردن کاشت ژل و کاشت اکرلیک(کاشت ناخن با پودر) استفاده می شود. لازم به ذکر است که ناخنکاران مبتدی بهتر است جهت دورگیری از سر سوهان استوانه ای سر گرد استفاده نمایند.

نکته 1:معمولا از سر سوهان های دندانه درشت برای ژل استفاده می شود و سرعت کم کردن مواد به وسیله این سر سوهان ها بیشتر است. 

نکته 2: از سر سوهان های استوانه ای به هیچ عنوان برای ناحیه کوتیکول ها استفاده نمی شود چرا که آسیب جدی به ناخن ها وارد می کند.

انواع سر سوهان استوانه ای

سر سوهان های استوانه ای معمولا انواع مختلفی دارند که با توجه به میزان زبری که به وسیله حروف لاتین از جمله F، M و XF  روی سر سوهان مشخص شده، درجه بندی می شود که به ترتیب درجه زبر، متوسط و نرم را نشان می دهد. سر سوهان های استوانه ای جزء سر سوهان های پر طرفدار و بسیار پر کاربرد هستند که تمامی ناخنکاران باید حداقل یک مدل از سر سوهان های استوانه ای را در ابزار لوازم مانیکور و پدیکور خود قرار دهند اما متاسفانه مدل های مشابه و تقلبی آن در بازار بسیار زیاد است و نه تنها کیفیت پایینی دارند بلکه ممکن است به ناخن مشتری و حتی دستگاه سوهان برقی آسیب وارد کنند.

تیتانیوم چیست

آلیاژ های تیتانیومی آلفا و شبه آلفا عنصری سبک و دارای خاصیت ضد خوردگی و ضد خش می باشند که مقاومت بسیار بالای آن را نشان می دهند و برش های دقیق و منظم روی سر سوهان تیتانیومی می تواند اطمینان شما در زمینه کیفیت بالای این محصول جلب کند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
M-114012

مشخصات

مناسب برای
ریموو و کوتاه کردن کاشت ژل و کاشت اکرلیک(کاشت ناخن با پودر)
جنس
تیتانیوم
درجه زبری
زبر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود