سر سوهان الماسه مخروطی ریز روکش کروم ویلسون WILSON

توضیحات

کاربرد سر سوهان الماسه مخروطی روکش کروم 

از سر سوهان الماسه روکش کروم مخروطی ناخن جهت دورگیری صدف ناخن و جدا کردن مواد چسبیده به ریشه ناخن استفاده می شود.

سر سوهان های الماسه

سر سوهان های الماسه تقریبا 3 برابر بیشتر از سر سوهان سرامیکی و معمولی دوام دارند اما روکش کرومی که روی این سر سوهان کشیده شده، مقاومت آن را تا 5 برابر افزایش می دهد و نسبت به سایر سر سوهان ها دیر تر کند می شود. سر سوهان های استوانه ای را می توان جزء پر کاربرد ترین سر سوهان ها دانست که هر ناخنکاری باید حداقل یک عدد از این سر سوهان ها را در ابزار لوازم مانیکور و پدیکور خود داشته باشد.

کروم چیست

کروم فلزی است که می تواند سایر فلزات را ضد زنگ کند و باعث جلوگیری از زنگ زدن آن ها شود به همین دلیل است که یکی از آلیاژ های اصلی فولاد ضد زنگ یا استیل را کروم تشکیل می دهد. کروم علاوه بر خاصیت ضد زنگ، در هر وسیله ای بکار گرفته شود مقاومت آن را افزایش می دهد. امروزه از کروم در آلیاژ های فلزی، صنایع شیمیایی، مواد نسوز و صنایع پایه استفاده می شود.

رنگ نوار سر سوهان های ویلسون

سرسوهان های الماسه ویلسون عمدتا دارای نوار هایی به رنگ زرد، قرمز، مشکی، صورتی، نارنجی و آبی هستند، رنگ نوار زرد روی سرسوهان ویلسون بیانگر نرم بودن آن، رنگ قرمز روی سر سوهان ویلسون بیانگر درجه زبری متوسط و رنگ آبی، مشکی، نارنجی و صورتی بیانگر درجه زبری بالای سرسوهان می باشد. برای اعمال مختلف در مراحل مختلف کاشت ناخن بسته به نیاز سر سوهان مناسب انتخاب می گردد.

درباره کارخانه ویلسون آمریکا

شرکت ابزار دقیق ویلسون یک شرکت تخصصی و حرفه ای در ساخت ابزار های برش در صنایع مختلف نظیر آرایشی، دندانپزشکی، ماشین سازی می باشد، شرکت ویلسون با به کار گیری مهندسین با تجربه همواه به تولید محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب پرداخته است. تعداد مته های تولید شده توسط شرکت ویلسون به 4 میلیون مته در سال می رسد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
جدا کردن مواد از ریشه ناخن و دورگیری
جنس
الماسه با روکش کروم
درجه زبری
متوسط
رنگ نوار سر سوهان
قرمز
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود