سر سوهان الماسه مخروطی متوسط F نوار قرمز

توضیحات

کاربرد سر سوهان الماسه مخروطی متوسط F نوار قرمز

از سر سوهان الماسه مخروطی متوسط F شکل می توان جهت جدا کردن مواد از ریشه و دورگیری ناخن استفاده کرد. رنگ قرمز نوار دور سر سوهان بیانگر درجه زبری متوسط آن می باشد.

 به این نکته توجه داشته باشید که متاسفانه سرسوهان های تقلبی نیز وارد بازار ایران شده است، این سر سوهان ها نه تنها از کیفیت پایینی برخوردار هستند بلکه به دلیل دقیق نبودن تراش آنها ممکن است آسیب های جدی به دستگاه سوهان برقی شما وارد نماید.

سر سوهان های الماسه

سر سوهان های الماسه تقریبا 3 برابر بیشتر از سر سوهان سرامیکی و معمولی دوام دارند و نسبت به سایر سر سوهان ها دیر تر کند می شود. این سر سوهان را می توان جزء پر کاربرد ترین سر سوهان ها دانست که هر ناخنکاری باید حداقل یک عدد از این سر سوهان ها را در ابزار لوازم مانیکور و پدیکور خود داشته باشد.

رنگ نوار سر سوهان ها

سرسوهان های الماسه عمدتا دارای نوار هایی به رنگ زرد، قرمز و آبی هستند، رنگ نوار زرد روی سرسوهان بیانگر نرم بودن آن، رنگ قرمز روی سر سوهان ها بیانگر درجه زبری متوسط  و رنگ آبی بیانگر درجه زبری بالای سرسوهان می باشد. برای اعمال مختلف در مراحل مختلف کاشت ناخن بسته به نیاز سر سوهان مناسب انتخاب می گردد

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
جدا کردن مواد از ریشه و دورگیری ناخن
جنس
الماسه
درجه زبری
متوسط
رنگ نوار سر سوهان
قرمز
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل آی ژل I GEL لاک ژل آی ژل I GEL
محبوب
120,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود