سر سوهان سرامیکی استوانه ای ویلسون WILSON

توضیحات

کاربرد سر سوهان سرامیکی استوانه ای نوار صورتی ویلسون

از سر سوهان سرامیکی استوانه ای ویلسون با نوار صورتی به دلیل زبر بودن می توان جهت ریموو و کوتاه کردن کاشت ژل و کاشت اکرلیک(کاشت ناخن با پودر) استفاده کرد. رنگ صورتی نوار دور سر سوهان ویلسون بیانگر درجه زبری بالای آن می باشد. لازم به ذکر است که ناخنکاران مبتدی بهتر است جهت دورگیری از سر سوهان استوانه ای سر گرد استفاده نمایند.

نکته 1:معمولا از سر سوهان های دندانه درشت برای ژل استفاده می شود و سرعت کم کردن مواد به وسیله این سر سوهان ها بیشتر است. 

نکته 2: از سر سوهان های استوانه ای به هیچ عنوان برای ناحیه کوتیکول ها استفاده نمی شود چرا که آسیب جدی به ناخن ها وارد می کند.

 به این نکته توجه داشته باشید که متاسفانه سرسوهان های تقلبی ویلسون نیز در بازار ایران وارد شده است، این سر سوهان ها نه تنها از کیفیت پایینی برخوردار هستند بلکه به دلیل دقیق نبودن تراش آنها ممکن است آسیب های جدی به دستگاه سوهان برقی شما وارد نماید.

مزیت سر سوهان سرامیکی این است که در حین کار، سطح ناخن را داغ نمی کند. سر سوهان های سرامیکی در صورت زبر بودن ( درشت بودن دندانه ) برای ریموو انواع کاشت و در صورت نرم بودن (ریز بودن دندونه ها) برای دورگیری استفاده می شوند.

رنگ نوار سر سوهان های ویلسون

سرسوهان های الماسه ویلسون عمدتا دارای نوار هایی به رنگ زرد، قرمز و آبی هستند، رنگ نوار زرد روی سرسوهان ویلسون بیانگر نرم بودن آن، رنگ قرمز روی سر سوهان ویلسون بیانگر درجه زبری متوسط  و رنگ آبی بیانگر درجه زبری بالای سرسوهان می باشد. برای اعمال مختلف در مراحل مختلف کاشت ناخن بسته به نیاز سر سوهان مناسب انتخاب می گردد.

درباره کارخانه ویلسون آمریکا

شرکت ابزار دقیق ویلسون یک شرکت تخصصی و حرفه ای در ساخت ابزار های برش در صنایع مختلف نظیر آرایشی، دندانپزشکی، ماشین سازی می باشد، شرکت ویلسون با به کار گیری مهندسین با تجربه همواه به تولید محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب پرداخته است. تعداد مته های تولید شده توسط شرکت ویلسون به 4 میلیون مته در سال می رسد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
610078

مشخصات

مناسب برای
جهت ریموو و کوتاه کردن کاشت ژل و کاشت اکرلیک(کاشت ناخن با پودر)
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
جنس
سرامیکی
درجه زبری
زبر
رنگ نوار سر سوهان
صورتی
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود