سرسوهان مانیکور روسی KMIZ 13 توپی سایز 1.8

توضیحات

سر سوهان مانیکور ساخت کمپانی روسی کی میز KMIZ یکی از بهترین سرسوهان های موجود برای یک مانیکور حرفه ای به حساب می آید، این سرسوهان دارای شکل توپی بوده و به راحتی می توانید برای از بین بردن پوست های خشک دور ناخن از آن استفاده نمایید، رنگ رنگ قرمز نشانگر درجه زبری کم (نرم) این سرسوهان بوده و آسیب دیدگی را به حداقل امکان می رساند و افراد مبتدی و حرفه ای به راحتی می توانند از این سرسوهان استفاده نمایند. قطر این سرسوهان 1.8 میلی متر بوده و طول قسمت کار آن 1.5 میلی متر است.

از این سر سوهان می توانید برای تکنیک های مانیکور/پدیکور مانند: لایه برداری پوست خشک کناره ها (کوتیکول)، برای هم سطح کردن ترک مانند ترک های باز و لایه بردار، لایه برداری انواع پینه و برای انجام کارهای مربوط به پادولوژی استفاده نمایید.

کاربرد سر سوهان شنی

سرسوهان های پودری (شنی) ناخن نسبت به سرسوهان های الماسه و سرامیکی نرم تر است به همین دلیل مناسب برای از بین بردن کوکتیکول دور ناخن می باشند، چرا که بافت نرم این سرسوهان ها باعث می شود به دست مشتری آسیبی وارد نشده و زخم ایجاد نکند. سرسوهان های روسی کاملا کوتیکول را از بین برده و در صورت استفاده صحیح دیگر نیازی به از استفاده قیچی و یا نیپر نمی باشد و از مدل های مختلف سر سوهان شنی صرفا جهت مانیکور استفاده می شود و ناخنکاران مبتدی می توانند برای شروع از سر سوهان های شنی به راحتی استفاده نمایند.

انواع سر سوهان شنی

سر سوهان های شنی ساخت کشور روسیه انواع مختلفی دارند که هر کدام بنا به میزان تسلط مشتری روی ناخن انتخاب می شوند و همگی صرفا جهت از بین بردن کامل کوتیکول های ناخن دست و مانیکور کاربرد دارند.

لازم به ذکر است که هنگام خرید این سر سوهان نهایت دقت را جهت اورجینال بودن آن حاصل نمایید چرا که مدل های مشابه چینی سر سوهان شنی در بازار لوازم کاشت ناخن یسیار زیاد شده است. تمامی سر سوهان های شنی مانیکور در پک های اورجینال روسیه موجود می باشد.

با مراجعه به قسمت وبلاک سایت می توانید راهنمای مواد و لوازم را انتخاب کرده و مطلب مربوط به معرفی انواع سر سوهان ها را مطالعه نمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
116295

مشخصات

سایز
1.8 میلی متر
ساخت کشور
روسیه
جنس
پودری (شنی)
درجه زبری
نرم
رنگ نوار سر سوهان
قرمز
مدل سوهان
توپی
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
ناموجود
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود