سوهان کف پا پدیکور PEDICURE + سنباده یدک سوهان BEAUTY VER

توضیحات

سوهان کف پا پدیکور PEDICURE

سوهان پا پدیکور کیفیت بسیار خوبی دارد و مناسب انجام کفسابی می باشد. این سوهان پا بسیار سبک و خوش دست می باشد، این موضوع استفاده از این سوهان را بسیار راحت و آسان می کند. طول دسته این سوهان 14 سانتی متر می باشد. سوهان کف پا PEDICURE دو طرفه می باشد و درجه زبری هر طرف متفاوت است. در ابتدا با قسمت زبر تر این سوهان به کفسابی پرداخته و سپس با قسمت نرم این کار را انجام دهید. سوهان کف پا پدیکور PEDICURE علاوه بر کیفیت خوبی که دارد دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد و از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

سنباده یدک سوهان پا BEAUTY VER

سنباده سوهان پا بیوتی ور چسبندگی بسیار خوبی دارد و همچنین دارای کیفیت بالایی است. این پک سنباده یدک دارای 5 عدد سوهان با درجه 80 و 5 عدد سوهان با درجه 120 می باشد. این محصول ساخته شده از چسب دو طرفه سلولزی و سوهان ورقه ای با کیفیت می باشد. طرز استفاده سنباده یدک بسیار ساده و آسان می باشد. ابتدا سوهان چوبی را درون مقداری آب گرم قرار دهید و 30 دقیقه صبر کنید. پس از 30 دقیقه دسته چوبی مرطوب می شود و چسب سلولزی نرم می شود و به راجتی کنده می شود. سپس سوهان را خشک کنید. پس از خشک شدن سطح آن را به خوبی تمیز کنید. کاغذ سفید پشت سنباده را جدا کرده و با دقت بچسبانید.


رسیدگی و توجه به پوست پا امری مهم می باشد که متاسفانه افراد بسیاری از آن غافل هستند. انجام کفسابی یک روش بسیار مفید برای از بین بردن خشکی، زبری و ترک های پا می باشد. کفسابی به وسیله انواع سوهان و رنده پا انجام می شود. شما باید با توجه به مقدار زبری و ضخامت پینه ها از رنده یا سوهان کف پا با درجه های زبری متفاوت استفاده کنید. انجام کفسابی کاری راحت و آسان می باشد ولی در عین حال نیازمند دقت است چرا که امکان آسیب رساندن به پوست یا زخم شدن پوست را دارد.

مراحل کفسابی پا

1- ابتدا پاهای خود را درون آب گرم به مدت 15-20 دقیقه قرار دهید. ( برای نتیجه گیری بهتر می توانید از انواع کوکتل های پدیکور و نمک های پدیکور استفاده کنید. )

2- سپس پاهایتان را به وسیله یک حوله تمیز خشک کنید.

3- حال نوبت به سوهان کشی می رسد. ( توجه داشته باشید که با ملایمت سوهان کشی را انجام دهید. )

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کفسابی
طول
28 سانتی متر
جنس دسته
چوب
درجه زبری سوهان
120/180
طول دسته
14 سانتیمتر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود