سوهان برقی میکرو ان ایکس MICRO NX 303B

سوهان برقی MICRO NX 300B ساخت کشور کره جنوبی با دور موتور 35000 دور و دسته آرایشی سبک

ادامه مطلبمشاهده کمتر
ناموجود
محبوب0
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه مندی
توضیحات

سوهان برقی میکرو ان ایکس MICRO NX 303B را می توان با قدرت یکی از بهترین دستگاه های موجود در ایران نامید. این دستگاه ساخت کشور کره جنوبی از کیفیت و امکانات بسیار بالایی بهره می برد. میکرو ان ایکس دسته 35.000 دور با وزن سبک 150 گرم، پدال کنترل کننده پایی به صورت گازی، قطع کن اتوماتیک در حالت های فشار، تعویض چپ گرد و راست گرد و باز بودن ضامن هندپیس، کروز کنترل روی پدال گازی، صفحه نمایش دیجیتال امکاناتی است که در سایر سوهان برقی های موجود در بازار دیده نمی شود. قیمت سوهان برقی میکرو ان ایکس نسبت به کیفیت و امکاناتش بسیار مناسب بوده و باعث می شود این دستگاه دارای ارزش خرید بسیار بالایی باشد. این دستگاه را به کسانی که می خواهند کار کاشت ناخن را به صورت حرفه ای انجام دهند پیشنهاد می کنیم.

نقاط قوت و ضعف دستگاه سوهان برقی میکرو ان ایکس 303B

نقاط قوت

دور موتور بالای ترانس و هندپیس (35000 دور)

وزن سبک دسته (150 گرم)

پدال پایی گازی

دارا بودن کروز کنترل

دارا بودن قطع کن اتوماتیک

صفحه نمایش دیجیتال

کیفیت ساخت بالا

نقاط ضعف

ندارد

نقد و بررسی دستگاه سوهان برقی میکرو ان ایکس 303B

سوهان برقی micro nx 300b

نگاهی اجمالی به دستگاه سوهان برقی MICRO NX 303B

دستگاه سوهان برقی میکرو ان ایکس مدل 303B را می توان از بهترین دستگاه های موجود در بازار دانست و همینطور از نظر تعداد آپشن آن را بی رقیب دانست، میکرو ان ایکس تنها دستگاه کره ای موجود است که دارای صفحه نمایش دیجیتال جهت نمایش دور موتور و ارور های دستگاه می باشد. بر روی دستگاه 4 دکمه مشاهده می شود که به ترتیب از سمت راست به چپ دکمه اول وظیفه تنظیم کروز کنترل ، دکمه دوم وظیفه روشن و خاموش کردن دستگاه، دکمه سوم وظیفه تغییر حالت بین کنترل دستی و پایی دستگاه و دکمه چهارم وظیفه تغییر حالت چپ گرد و راست گرد هند پیس دستگاه را بر عهده دارند، یک دکمه دیمر نیز روی دستگاه جهت تنظیم دور موتور دستگاه بین 0 تا 35000 دور تعبیه شده است.

هند پیس دستگاه سوهان برقی micro nx 300b

دسته ( هند پیس ) دستگاه سوهان برقی MICRO NX 303B

دسته سوهان برقی میکرو ان ایکس دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. وزن این دسته نسبت به دور موتور 35.000 دور آن بسیار پایین بوده تنها حدود 150 گرم است، در مقایسه با رقبای این کره ای محبوب می توان به دسته های 160 گرمی استرانگ و ماراتن اشاره کرد که دارای دور موتور پایین تر 30.000 دور هستند. جنس دسته از پلاستیک فشرده بوده و کیفیت آلیاژ قطعات تشکیل دهنده داخل بسیار بالا می باشد.

پدال پایی دستگاه سوهان برقی micro nx 300b

پدال پایی دستگاه سوهان برقی MICRO NX 300B

پدال سوهان برقی میکرو ان ایکس پدالی با سایز بزرگ است، پدال این دستگاه به صورت گازی مانند گاز اتومبیل عمل می نماید، یعنی هر چقدر که پدال را بیشتر فشار دهید دور موتور دستگاه بالا می رود. آپشنی که روی میکرو ان ایکس به عنوان کروز کنترل وجود دارد اینجا به کار می آید. در حالت کنترل پایی می توانید به میزان دلخواه پدال را فشار داده و هنگامی که روی دور موتور مورد نظرتان رسید دکمه کروز را فشار دهید، بعد از چند ثانیه دستگاه بوق زده و می توانید پا را از روی پدال بردارید تا دستگاه با دور موتور تنظیم شده ادامه کار دهد، برای قطع کردن دستگاه کافیست یک بار روی پدال ضربه بزنید.

پشت دستگاه سوهان برقی میکرو ان ایکس 300b

دکمه ها و نمای پشت دستگاه سوهان برقی MICRO NX 303B

پشت دستگاه سوهان برقی میکرو ان ایکس 303B یک سوکت برق، دکمه پاور و سوکت پدال پایی تعبیه شده است، توجه فرمایید سوکت پدال پایی در پشت دستگاه و سوکت هندپیس در نمای جلوی دستگاه کاملا شبیه هستند، در صورتی که جابه جا وصل شوند مشکلی پیش نمی آید ولی دستگاه کار نکرده و فقط ارور می دهد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

ساخت کشور
کره جنوبی
دور موتور
35000 دور در دقیقه
پدال
دارد
چپ گرد و راست گرد
دارد
نوع دسته
آرایشی سبک
وزن دسته (هند پیس)
150 گرم
نوع کاربری
حرفه ای (سالنی)

مراجع خاص

بارکد EAN-13
1111111102312
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    سلام سوهان برقی مارک دیاموند خوبه ؟

    سلام سوهان برقی مارک دیاموند رو ما تا حالا نداشتیم و از کیفیت ساختش اطلاعی نداریم، ولی توی برند های کره ای نیست و احتمال 90 درصد چینی هست، کلا برند های چینی رو یرای مصارف زیاد و حرفه ای پیشنهاد نمیکنیم ولی برای کار خونگی میتونه مناسب باشه.


    به نظر شما چه سوهان برقی بگیرم هم از نظر قیمت مناسب باشه و هم با کیفیت باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    میتونید راهنمای کامل خرید سوهان برقی رو مطالعه کنید، در کل اگر برای کار قصد خرید دارید پیسنهاد میکنیم هزینه کنید و از دستگاه های کره ای برند میکرو ان ایکس، استرانگ و ماراتن خریداری کنید، اگر قصد خرید برای کار شخصی در منزل دارید میتونید از مدل های چینی مثل یونیکو و نیل مستر هم خریداری کنید. 


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود