سوهان برقی استرانگ 209B با دسته استرانگ 120 نقرآبی STRONG

توضیحات

توجه: به تازگی افرادی سودجو اقدام به واردات سوهان های برقی استرانگ ساخت چین (تقلبی) نموده و با قیمت های پایین تر وارد بازار کرده اند، بدیعی است که کیفیت این محصولات مشابه کالای اصلی نبوده و فروشگاه تخصصی کاج فروش این محصولات به مصرف کنندگان را اخلاقی ندانسته و خرید این محصولات را نیز توصیه نمی نماید. دستگاه های موجود در فروشگاه کاج دارای ضمانت اصالت کالا بوده و تا 7 روز پس از خرید قابلیت بازگشت را دارا می باشند.

سوهان برقی های استرانگ با دسته (هند پیس) های متفاوتی در بازار موجود می باشند، هنگام خرید توجه نمایید که کالای مورد نظر خود را با دقت انتخاب نمایید. دستگاهی که ملاحظه می نمایید سوهان برقی 209B استرانگ ساخت کره جنوبی (اصلی) با دسته استرانگ 120 می باشد که توسط شرکت MT SERVICE نماینده رسمی استرانگ در ایران وارد شده و یک سال نیز گارانتی شده است. دستگاه های وارد شده توسط این شرکت دارای برگه گارانتی مهر شده روی جعبه بوده و لوگوی M روی دسته حک شده است. دسته استرانگ 120 دسته ای با دور موتور 35000 دور و وزنی معادل 160 گرم (آرایشی سبک) می باشد.

نقاط قوت و ضعف سوهان برقی 209B با دسته 35000 دور کد 120

نقاط قوت

دور موتور بالای 35000 دور دسته

ترانس با قدرت بالای 35000 دور

دسته سبک با وزنی معادل 160 گرم

کیفیت ساخت بالای قطعات

گارانتی یک ساله MT SERVICE

ساخت کره جنوبی

نقاط ضعف

ندارد

نقد و بررسی سوهان برقی 209 با دسته 35000 دور کد 120 استرانگ:

هندپیس - دسته استرانگ strong 120

دسته (هندپیس) 35000 دور سوهان برقی استرانگ 209:

دسته استرانگ کد 120، دسته آرایشی این محصول با وزنی معادل 160 گرم و حداکثر دور موتور 35000 دور در دقیقه می باشد. اگر به علایم روی دسته توجه کنید کد دسته 120 و عدد 35K که نشان دهنده دور موتور دسته می باشد حک شده اند. انتهای دسته یک لوگوی M حک شده است که نشان دهنده این است که دستگاه را شرکت MT SERVICE نماینده رسمی و انحصاری این دستگاه در ایران وارد و ضمانت کرده اسن که این موضوع خود بیانگر اصالت کالا است و می توان مطمئن بود که دستگاه در کشور کره جنوبی تولید شده است.

نمای جلوی سوهان برقی استرانگ 209B

نمای جلوی سوهان برقی استرانگ 209:

در جلوی دستگاه استرانگ 209 دیمر دستگاه ، دکمه خاموش / روشن و یک چراغ ال ای دی که نشان دهنده وضعیت سوهان برقی می باشد دیده می شود. وظیفه این چراغ نمایش حالت روشن / خاموش دستگاه و همچنین ارور دستگاه می باشد. دیمر برای کنترل سرعت چرخش دستگاه از 0 تا 35000 دور استفاده می شود. همچنین دکمه چپ گرد / راست گرد مشاهده می شود که وظیفه تغییر جهت گردش هندپیس را دارد، سوکت اتصال دسته (هندپیس) دستگاه نیز در نمای جلو قرار گرفته است.

نمای پشت سوهان برقی ناخن استرانگ 209

نمای پشت دستگاه سوهان برقی استرانگ 209:

در نمای پشت دستگاه سوهان برقی 209 دکمه ای تعبیه شده است جهت تغییر حالت دست و پدال پایی دستگاه، روی دکمه کلمات HAND/FOOT نوشته شده است، در صورتی که دستگاه در حالت FOOT قرار گیرد پدال پایی دستگاه فعال می شود، در هر دو حالت وظیفه تنظیم سرعت دستگاه به عهده دیمر می باشد. سوکت پدال پا نیز در نمای پشت دستگاه سوهان برقی 209 مشاهده می شود، که جهت اتصال پدال به دستگاه استفاده می شود. سیم تامین برق دستگاه نیز در پشت دستگاه تعبیه شده است . در پشت دستگاه جهت تهویه ترانس به منظور خنک شدن دستگاه شیارهایی نیز مشاهده می شود.

سوهان برقی ناخن استرانگ 209

پدال پایی سوهان برقی استرانگ 209B:

پدال پایی که در دستگاه های سوهان برقی استرانگ 209B مشاهده می شود پدالی با ابعاد کوچک و مناسب و کیفیت ساخت مطلوب می باشد. پدال این دستگاه تنها قابلیت قطع و وصل دستگاه را داشته و دور موتور توسط دیمر تنظیم می گردد. در کار های آرایشی نظیر کاشت ناخن استفاده از پدال پایی متداول نبوده و معمولا هنرمندان رشته کاشت ناخن تنها از دیمر دستی دستگاه استفاده می نمایند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

رنگ
نقرابی
ساخت کشور
کره جنوبی
دور موتور
35000 دور در دقیقه
پدال
دارد
چپ گرد و راست گرد
دارد
نوع دسته
آرایشی سبک
کد دسته
استرانگ 120
وزن دسته (هند پیس)
160 گرم
نوع کاربری
حرفه ای (سالنی)
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    سلام سوهان برقی مارک دیاموند خوبه ؟

    سلام سوهان برقی مارک دیاموند رو ما تا حالا نداشتیم و از کیفیت ساختش اطلاعی نداریم، ولی توی برند های کره ای نیست و احتمال 90 درصد چینی هست، کلا برند های چینی رو یرای مصارف زیاد و حرفه ای پیشنهاد نمیکنیم ولی برای کار خونگی میتونه مناسب باشه.


    به نظر شما چه سوهان برقی بگیرم هم از نظر قیمت مناسب باشه و هم با کیفیت باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    میتونید راهنمای کامل خرید سوهان برقی رو مطالعه کنید، در کل اگر برای کار قصد خرید دارید پیسنهاد میکنیم هزینه کنید و از دستگاه های کره ای برند میکرو ان ایکس، استرانگ و ماراتن خریداری کنید، اگر قصد خرید برای کار شخصی در منزل دارید میتونید از مدل های چینی مثل یونیکو و نیل مستر هم خریداری کنید. 


روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود