سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

توضیحات

دستگاه سوهان برقی نیل دریل مدل ZS-711 یک دستگاه با کیفیت ساخت کشور چین می باشد. متاسفانه با بالا رفتن قیمت دلار و طبیعتا قیمت کالاهای وارداتی نیاز به دستگاه های چینی با قیمت مناسب تر و کیفیت بالا کاملا حس می شود، همانطور که می دانید دستگاه های ساخت چین با کیفیت های ساخت متفاوت وارد شده اند و در صورت خرید دستگاه های بی کیفیت مطمئنا خیلی زود متحمل هزینه مجدد خواهید شد. به همین دلیل در فروشگاه کاج تصمیم گرفته ایم این دستگاه ها از نظر کارکرد و کیفیت تست کرده و دستگاه هایی که مناسب هستند معرفی و ارائه نماییم.

سوهان برقی ZS-711 دستگاهی با دسته سبک حدود 120 گرم  و دور موتور 35000 دور است که کیفیت ساخت خوبی داشته و دسته آن در هنگام کار لرزشی از خود نشان نمی دهد. نکته جالب این است که این دستگاه مجهز به قطع کن اتوماتیک چپ گرد / راست گرد بوده که علاوه بر حفظ سلامت بلبرینگ های دستگاه کار با دستگاه را سریعتر و لذت بخش تر می سازد.

نقاط قوت و ضعف سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

نقاط قوت

وزن سبک 120 گرم دسته برای کاربرد آرایشی

دور موتور بالای 35000 دور دسته

ترانس با قدرت بالای 35000 دور

کیفیت ساخت بالای قطعات

صفحه نمایش دیجیتال دور موتور

قطع کن اتوماتیک چپ گرد / راست گرد

نقاط ضعف

ندارد

نقد و بررسی سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

هند پیس سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

دسته (هندپیس) 35000 دور سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

 دسته سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711 از کیفیت ساخت  قابل قبولی برخوردار است و قادر است با حداکثر دور موتور معادل 35000 دور در دقیقه کار کند. در تست های انجام شده توسط تکنیسین های کاج نیل دسته ZS-711 در بالا ترین دور موتور خود لرزشی از خود نشان نداده که کار را لذت بخش خواهد کرد. دسته سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711 از نوع آرایشی است و وزنی معادل 120 گرم دارد که برای کار خانم ها مناسب است و وزن سبک آن باعث می شود در کارکرد طولانی احساس خستگی ننمایید.

نمای جلوی سوهان برقی ناخن نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

نمای جلوی سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

در نمای جلوی دستگاه سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711 در بالا ترین قسمت صفحه نمایش دیجیتال نمایش دور موتور دستگاه مشاهده می شود. زیر صفحه نمایش دیمر تنظیم سرعت دستگاه بین 0 - 35000 دور قرار دارد. در قسمت پایین سمت چپ دکمه تنظیم کارکرد پدال و دستی که با نماد FOOT / HAND مشخص شده مشاهده می گردد که دو چراغ نیز در کنار هر نماد جهت مشخص کردن وضعیت دستگاه در این دو حالت وجود دارد. دکمه وسط که با نماد FWD / REV نشان داده شده وظیفه تنظیم جهت گردش هندپیس دستگاه بین چپ گرد / راست گرد را بر عهده دارد، جپ گرد راست گرد دستگاه دارای قطع کن اتوماتیک می باشد و برای تغییر وضعیت نیاز به خاموش کردن دستگاه ندارید. سوکت اتصال هندپیس (دسته) سوهان برقی نیز در قسمت پایین سمت راست قرار گرفته است.

نمای جانبی سوهان برقی ناخن نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

نمای جانبی دستگاه سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

در نمای جانبی سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711 هیچ چیزی تعبیه نشده است و شاهد یک نما با طراحی زیبا و چشم نواز هستیم.

نمای پشت سوهان برقی ناخن نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

نمای پشت دستگاه سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

در نمای پشت دستگاه سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711 در قسمت بالا شیار قرار گیری هنگر دسته قرار دارد و می توانید با قرار دادن هنگر در این شیار دسته خود را در آن قرار دهید. استفاده از هنگر نسبت به پایه های رو میزی برای حفظ سلامت دسته توصیه می شود چرا که دسته در هنگر کاملا محکم قرار می گیرد و هنگر از افتادن دسته جلوگیری می کند. در قسمت پایین سمت چپ کابل اتصال برق شهری 220 ولت قرار دارد، سوکت تعبیه شده وسط برای اتصال پدال پایی دستگاه و دکمه سمت راست نیز برای خاموش / روشن کردن دستگاه استفاده می گردد. در نیل دریل NAIL DRILL ZS-711 خبری از دکمه تنظیم ولتاژ 110 / 220 نیست.

پدال پای سوهان برقی ناخن نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

پدال پایی سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711

پدال پایی که در دستگاه های سوهان برقی نیل دریل NAIL DRILL ZS-711 مشاهده می شود پدالی با ابعاد کوچک و مناسب و کیفیت ساخت مطلوب می باشد. پدال این دستگاه تنها قابلیت قطع و وصل دستگاه را داشته و دور موتور توسط دیمر تنظیم می گردد. در کار های آرایشی نظیر کاشت ناخن استفاده از پدال پایی متداول نبوده و معمولا هنرمندان رشته کاشت ناخن تنها از دیمر دستی دستگاه استفاده می نمایند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

ساخت کشور
چین
دور موتور
35000 دور در دقیقه
پدال
دارد
چپ گرد و راست گرد
دارد
نوع دسته
آرایشی سبک
وزن دسته (هند پیس)
120 گرم
نوع کاربری
حرفه ای (سالنی)
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    سلام سوهان برقی مارک دیاموند خوبه ؟

    سلام سوهان برقی مارک دیاموند رو ما تا حالا نداشتیم و از کیفیت ساختش اطلاعی نداریم، ولی توی برند های کره ای نیست و احتمال 90 درصد چینی هست، کلا برند های چینی رو یرای مصارف زیاد و حرفه ای پیشنهاد نمیکنیم ولی برای کار خونگی میتونه مناسب باشه.


    به نظر شما چه سوهان برقی بگیرم هم از نظر قیمت مناسب باشه و هم با کیفیت باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    میتونید راهنمای کامل خرید سوهان برقی رو مطالعه کنید، در کل اگر برای کار قصد خرید دارید پیسنهاد میکنیم هزینه کنید و از دستگاه های کره ای برند میکرو ان ایکس، استرانگ و ماراتن خریداری کنید، اگر قصد خرید برای کار شخصی در منزل دارید میتونید از مدل های چینی مثل یونیکو و نیل مستر هم خریداری کنید. 


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود