سوهان برقی هیت HEAT - دسته آرایشی 35K

توضیحات

سوهان برقی هیت ساخت کشور تایوان یکی از بهترین گزینه ها برای کار حرفه ای کاشت ناخن در سالن های زیبایی است، این سوهان برقی برای کار آموزان و مصارف خانگی نیز پیشنهاد می گردد. سوهان برقی هیت دارای دسته آرایشی سبک با وزن 35000 دور با وزنی معادل 175 گرم است، از مزیت های این دستگاه نسبت به اکثر دستگاه های موجود در بازار می توان به قطع کن خودکار در هنگام فشار و باز بودن دسته، قطع کن اتوماتیک تغییر جهت گردش چپگرد / راستگرد نام برد. سوهان برقی هیت قدرتی معادل 65 وات دارد که این اطمینان را میدهد در هر شرایطی از عهده سخت ترین کارها برآید. اگر به دنبال یک دستگاه سوهان برقی خوش ساخت با امکانات بالا، کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب هستید هیت میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد.

نقاط قوت و ضعف سوهان برقی هیت HEAT

نقاط قوت

دسته بدون لرزش با دور بالای 35000 دور

ترانس با قدرت بالای 35000 دور

وزن پایین دسته معادل 175 گرم

کیفیت ساخت بالای قطعات

گارانتی یکساله تعمیرات شرکت هیت

قیمت مناسب نسبت به سایر رقبای بازار

قطع کن اتوماتیک چپگرد/راستگرد

قطع کن اتوماتیک در حالت فشار

وجود قطعات یدکی و قابلیت تعمیر

نقاط ضعف

ندارد

نقد و بررسی سوهان برقی هیت HEAT

دسته سوهان برقی هیت 35000 دور HEAT

دسته (هندپیس) سوهان برقی هیت HEAT

دسته دستگاه سوهان برقی هیت یکی از قدرتمند ترین دسته های موجود در بازار ایران است. جنس این دسته از پلاستیک فشرده بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. دسته سوهان برقی هیت HEAT در بالاترین دور موتور از خود هیچ گونه لرزشی نشان نداده و صدای بسیار کمی دارد. دسته دارای دور موتور معادل 35000 در دقیقه  و وزنی در حدود 175 گرم است. در صورت نگهداری صحیح و سرویس های سالیانه دسته هیت می توانید سالیان سال با خیال راحت از این محصول استفاده نمایید.

نمای جلوی سوهان برقی هیت HEAT

نمای جلوی سوهان برقی هیت HEAT

تقریبا تمامی دکمه های کنترل دستگاه سوهان برقی هیت در جلوی دستگاه و در دسترس شما قرار گرفته است، یک دیمر بزرگ برای کنترل سرعت دستگاه و 3 دکمه کنترلی دیگر، دکمه بالا سمت چپ برای قطع و وصل کردن کار دستگاه تعبیه شده است، دکمه بالا سمت راست که با علامت FWD / REV یا همان چپگرد / راستگرد مشخص شده است جهت گردش سوهان برقی هیت را تغییر می دهد و دکمه راست پایین که با علامت HAND / FOOT مشخص شده است وظیفه تغییر کنترل دستگاه از حالت دستی به پدال پایی را بر عهده دارد.

نمای پشت سوهان برقی هیت HEAT

نمای پشت دستگاه سوهان هیت HEAT

در نمای پشت دستگاه سوهان برقی هیت HEAT کابل تامین برق شهری 220 ولت، سوکت اتصال پدال پایی و دکمه پاور دستگاه که وظیفه روشن خاموش کردن دستگاه را بر عهده دارد تعبیه شده است، شیارهای تعبیه شده بالای دستگاه نیز برای تهویه هوا بوده و از گرم شدن برد و ترانس سوهان برقی هیت جلوگیری می نماید.

سوهان برقی ناخن هیت heat

پدال پایی سوهان برقی هیت HEAT

پدال پایی که در دستگاه های سوهان برقی هیت مشاهده می شود پدالی با ابعاد کوچک و مناسب و کیفیت ساخت مطلوب می باشد. پدال این دستگاه تنها قابلیت قطع و وصل دستگاه را داشته و دور موتور توسط دیمر تنظیم می گردد. در کار های آرایشی نظیر کاشت ناخن استفاده از پدال پایی متداول نبوده و معمولا هنرمندان رشته کاشت ناخن تنها از دیمر دستی دستگاه استفاده می نمایند.

روش نگهداری صحیح از سوهان برقی

نکته 1: توجه داشته یاشید قبل از شروع کار دستگاه سوهان برقی حتما ضامن دسته را بسته باشید. در صورتی که با ضامن باز دستگاه را روشن نمایید ممکن است دسته دستگاه بسوزد.

نکته 2:  هیچ گاه سه نظام دسته را به صورت خالی نبندید، یک میله خالی به جای سرسوهان روی دسته قرار گرفته است، سه نظام را یا با میله خالی و یا سرسوهان ببندید.

نکته 3: یک دکمه تنظیم برق شهری زیر دستگاه قرار گرفته که عدد 220 را نمایش می دهد. توسط این دکمه می توانید دستگاه را در حالت 110 قرار دهید و در کشورهایی که ولتاژ برقی 110 ولت دارند از دستگاه استفاده نمایید. برق شهری ایران 220 ولت است و در صورتی که دستگاه خود را در حالت 110 ولت در ایران به برق بزنید دستگاه شما خواهد سوخت.

نکته 4: در صورتی که تصمیم به تغییر جهت گردش دستگاه بین چپگرد / راستگرد را دارید حتما دور موتور دستگاه را توسط دیمر صفر نموده، جهت را عوض کنید و سپس به کار ادامه دهید.

نکته 5: در کار ناخن مو و گرد ناخن به مرور زمان وارد سوهان برقی شما می شود، بسته به حجم کاری خود دستگاه سوهان برقی خود را برای کلین سرویس بیاورید تا طول عمر دستگاه شما بالاتر رود و از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری گردد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

ساخت کشور
تایوان
دور موتور
35000 دور در دقیقه
پدال
دارد
چپ گرد و راست گرد
دارد
نوع دسته
آرایشی سبک
وزن دسته (هند پیس)
175 گرم
نوع کاربری
حرفه ای (سالنی)
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    سلام سوهان برقی مارک دیاموند خوبه ؟

    سلام سوهان برقی مارک دیاموند رو ما تا حالا نداشتیم و از کیفیت ساختش اطلاعی نداریم، ولی توی برند های کره ای نیست و احتمال 90 درصد چینی هست، کلا برند های چینی رو یرای مصارف زیاد و حرفه ای پیشنهاد نمیکنیم ولی برای کار خونگی میتونه مناسب باشه.


    سلام دنبال ی نیپر تیز هستم و قلم طراحی حرفه ای نمیتونم تشخیص بدم کدوم برندا خوبن میشه راهنماییم کنید

    سلام نیپر های استالکس ساخت اوکراین هستن،  نیپر های نیپون ساخت کشور روسیه هستن از این برند ها میتونید با خیال راحت خرید داشته باشید. قلم های طراحی روبلوف و بساندره هم کیفتیت های خوبی دارن.


    به نظر شما چه سوهان برقی بگیرم هم از نظر قیمت مناسب باشه و هم با کیفیت باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    میتونید راهنمای کامل خرید سوهان برقی رو مطالعه کنید، در کل اگر برای کار قصد خرید دارید پیسنهاد میکنیم هزینه کنید و از دستگاه های کره ای برند میکرو ان ایکس، استرانگ و ماراتن خریداری کنید، اگر قصد خرید برای کار شخصی در منزل دارید میتونید از مدل های چینی مثل یونیکو و نیل مستر هم خریداری کنید. 


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود