بیس فلزی بافر MBE-50 + پک 10 عددی یدک DFE-51-240 استالکس STALEKS

توضیحات

یک پک بافر فوق العاده از کمپانی استالکس اوکراین، این پک شامل یک بیس فلزی بافر ساخته شده از فولاد ضد زنگ و پک یدک بافر 10 عددی با درجه زبری 180 می باشد، سوهان فلزی قابل شستشو و ضد عفونی با مواد و دستگاه می باشد.

بیس فلزی بافر استالکس STALEKS MBE-50

بیس فلزی بافر استالکس از جنس فولاد ضد زنگ می باشد. فولاد ضد زنگ AISI 420 مقاومت و استحکام بسیار خوبی دارد. بیس فلزی بافر STALEKS ابعادی به طول 7.5 سانتی متر و عرض 2 سانتی متر دارد. بیس فلزی استالکس طراحی ارگونومیک دارد و بسیار خوش دست می باشد. ضد زنگ بودن این بیس فلزی موجب می شود که بتوانید آن را ضدعفونی کنید. این کار باعث می شود احتمال ابتلا به انواع عفونت کاهش یابد.

یدک بافر استالکس STALEKS DFE-51-240

یدک های بافر استالکس کیفیت بسیار خوبی دارند و زبری خود را پس از چند بار استفاده به راحتی از دست نمی دهند. یدک بافر استالکس درجه زبری 240 دارد که زبری متوسطی دارد. درجه زبری بافر با زبری آن رابطه معکوس دارد. یعنی هر مقدار درجه زبری بالا تر برود میزان زبری کاهش پیدا می کند. یدک های بافر استالکس قدرت چسبندگی خوبی به سطح بیس فلزی دارند. 

این پک شامل یک عدد بیس فلزی استالکس STALEKS -MBE-50 و پک 10 عددی یدک بافر استالکس STALEKS DFE-51-240 می باشد. شما با خرید این پک در واقع 10 عدد بافر ناخن با درجه زبری 240 خریداری می کنید.

همان طور که می دانید انجام مانیکور پیش از انجام کاشت ناخن و ژلیش امری مهم است. انجام مانیکور نیازمند استفاده از یک سری ابزار و وسایل است. به طور مثال می توان به قیچی مانیکور، نیپر و عقب زن، انواع سوهان دستی و بافر اشاره کرد. بافر ناخن بسیار شبیه به سوهان دستی می باشد ولی با این تفاوت که بافت اسفنجی دارد و نرم تر از سوهان دستی است. بافر کشی سطح ناخن باعث می شود که سطح ناخن از هرگونه چربی و آلودگی پاک شود. با استفاده از بافر می توانید روی سطح ناخن خط و خش ایجاد کنید تا بستری مناسب برای انجام کاشت و طراحی ناخن داشته باشید.

درباره برند استالکس STALEKS

کارخانه STAKELS در سال 1996 در کشور اوکراین تاسیس گردیده و با جدید ترین ماشین آلات آلمانی، آمریکایی و ژاپنی تجهیز شده است. کیفیت بالای متریال استفاده شده در محصولات و کیفیت ساخت بسیار بالا باعث شده این کارخانه به یکی از بزرگترین و معتبر ترین تولید کنندگان محصولات پزشکی و مراقبتی تبدیل شود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
MBE-50-DFE-51-240

مشخصات

کشور مبدا برند
اوکراین
ساخت کشور
اوکراین
جنس دسته
فولاد ضد زنگ AISI 420
محتویات بسته
بیس فلزی بافر MBE-50 + پک 10 عددی یدک DFE-51-240 استالکس STALEKS
درجه زبری بافر
240
قابلیت شستشو
دارد
سری ساخت
اکسپرت Expert
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود