سوهان کف پا شارژی TL-DS02

توضیحات

همواره یکی از سخت ترین کارها در پدیکور چه هنگام پدیکور در منزل و چه در سالن های آرایشی سوهان کشی کف پا بوده، با پیشرفت تکنولوژی و با بازار آمدن تجهیزات جدید و مدرن بسیاری از این مشکلات حل شده و کارها آسان شده است، سوهان برقی های مخصوص پدیکور یکی از این محصولات می باشند.

دستگاه سوهان کف پای شارژی مدل TL-DS02 دستگاهی کاملا کار آمد با کیفیت ساخت بالا است و از زیبایی خاصی بهره می برد. بدنه این دستگاه از استیل پولیش شده شفاف ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالا زیبایی خاصی به آن بخشیده است. کارکرد دستگاه بسیار آسان بوده و تنها پس از شارژ کافی است سوهان کاغذی را روی دستگاه چسبانده دستگاه را روشن کنید و از یک پدیکور حرفه ای و آسان لذت ببرید. این دستگاه با چرخش 360 با سرعتی حدود 500 دور در دقیقه به راحتی و  نرمی تمامی پوست های مرده و پینه ها را بدون آسیب زدن به پوست های سالم از بین می برد.

همراه دستگاه یک پک سوهان کاغذی یدک 60 عددی وجود دارد که پس از تمام شدن آن می توانید سوهان یدک این دستگاه را با قیمتی مناسب تهیه نمایید. استفاده از هر سوهان مخصوص به یک نفر بهداشت کار را تضمین نموده و حس رضایت را در مشتریان شما بالا خواهد برد.

سوهان کف پا مدل TL-DS02 دارای یک باتری لیتیومی است که با یک ساعت شارژ امکان استفاده از دستگاه به مدت حدود چهار ساعت بدون نیاز به برق را فراهم می نماید. قیمت مناسب، وجود سوهان های یدک فراوان در بازار و کارایی بالا این محصول را یکی از محبوب ترین سوهان ها بین آرایشگران و حتی کاربران خانگی کرده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
پدیکور حرفه ای
ساخت کشور
چین
دور موتور
500 دور در دقیقه
چپ گرد و راست گرد
ندارد
ولتاژ
220 ولت
ظرفیت باطری
1000 میلی آمپر
محتویات بسته
دستگاه، شارژر، 60 عدد سوهان یدک، دفترچه راهنما
مدت زمان شارژ
حدود یک ساعت
زمان کارکرد با باتری
حدود چهار ساعت

مراجع خاص

بارکد EAN-13
1111111119945
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل بس آندره BES ONDERE لاک ژل بس آندره BES ONDERE
محبوب
ناموجود
با خرید 6 عدد لاک ژل بس آندره یک تاپ ژل بس آندره هدیه بگیرید توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید
محصولی وجود ندارد

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود