ضد قارچ 15 میل پلاتینیوم PLATINUM

توضیحات

ضد قارچ کاشت ناخن چیست

ضد قارچ محلولی است که حاوی ترکیباتی می باشد که موجب تمیز شدن و ضد عفونی شدن ناخن ها می باشد. همان طور که می دانید اولین مرحله جهت زیباسازی و آرایش ناخن ها پاک کردن سطح ناخن می باشد. سطح ناخن باید از هرگونه آلودگی، چربی و مواردی از این دست پاک شود تا ناخن برای اجرای مراحل بعد آماده شود. می توان گفت که استفاده از ضد قارچ امری مهم و حائز اهمیت است. چرا که در صورت استفاده نکردن از آن امکان ابتلا به قارچ ناخن وجود دارد. علاوه بر این امکان بلند شدن و هوا گرفتن مواد کاشت به وجود می آید. ضد قارچ ناخن به نام هایی مانند NAIL PREP و DEHYDRATOR نیز شناخته می شود.

ضد قارچ ناخن پلاتینیوم

ضد قارچ کاشت ناخن پلاتینیوم کیفیت بسیار خوبی دارد و غلظت مناسبی دارد. این ضد قارچ دارای حجم 15 میل می باشد و بی رنگ است. طرز استفاده از ضد قارچ ناخن پلاتینیوم بسیار راحت و آسان می باشد. تنها کافیست که یک لایه نازک از آن را روی ناخن ها بزنید و کمی صبر کنیدتا بعد از چند ثانیه قرار گرفتن در معرض هوا خشک شود. ( برای خشک شدن ضد قارچ نیازی به دستگاه UV LED نیست ) ضد قارچ ناخن پلاتینیوم دارای کیفیت بسیار خوب و قیمت مقرون به صرفه می باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
دارای براش
مناسب برای
از بین بردن چربی و آلودگی سطح ناخن قبل از کاشت
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل لوکسی LUXE لاک ژل لوکسی LUXE
محبوب
115,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود