قلم آمبره روبلف DSG3R ROUBLOFF 5

توضیحات

قلم آمبره کد DSG3R ساخت کمپانی روسی روبلف از موی مصنوعی و دسته چوبی ساخته شده است، می توان گفت متریال استفاده شده در ساخت این قلم از بهترین های دنیا است، سایز سری این قلم شماره 5 است و کاربرد آن در طراحی های فید می باشد. سایز مناسبی که دارد باعث می شود بتوانید با یک مرحله و یک حرکت ساده عمل فید را انجام دهید.

قلم های آمبره قلم های مخصوصی هستند که برای فید کردن یا همان محو کردن 2 رنگ مختلف لاک در یکدیگر روی ناخن استفاده می شود.برای اینکه یک آمبره حرفه ای و تمیز را روی ناخن اعمال کنید نیازمند تمرین های فراوان هستید اما یک قلم با کیفیت بالا این یادگیری را برای شما بسیار آسان تر می کند. برای آمبره کردن ناخن، صرفا باید از قلم آمبره جهت فید کردن استفاده شود و در صورت عدم استفاده از قلم آمبره، فید کردن را نمی توان به درستی انجام داد.

درباره کارخانه روبلف روسیه

کارخانه روبلوف در سال 1988 در روسیه تاسیس گردید و از همان ابتدا به صورت تخصصی در زمینه تولید قلم های آرایشی کار خود را آغاز نمود، این کارخانه از آخرین تکنولوژی روز کشورهایی نظیر ژاپن، آلمان، ایتالیا و چین استفاده نمود و خود را به عنوان قطبی در این صنعت به سراسر جهان معرفی نمود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
DSG3R

مشخصات

مناسب برای
فید کردن 2 یا چند رنگ روی ناخن
سایز قلم
5
جنس مو
موی مصنوعی
جنس دسته
چوب
نوع سر قلم
آمبره
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل بس آندره BES ONDERE لاک ژل بس آندره BES ONDERE
محبوب
ناموجود
با خرید 6 عدد لاک ژل بس آندره یک تاپ ژل بس آندره هدیه بگیرید توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود