قلم آمبره طراحی ناخن سالن SALON

توضیحات

همانطور که می دانید زیباسازی و طراحی ناخن روش های زیادی دارد و طرفداران زیادی در بین خانم ها پیدا کرده. طراحی ناخن روش ها و ابزار متعددی نظیر استیکر ناخن و انواع دیزاین و قلم های طراحی ناخن می باشد. شما می توانید با استفاده از انواع قلم های طراحی ناخن طرح های متفاوت و زیبایی روی ناخن های خود ایجاد کنید.

قلم آمبره طراحی ناخن سالن SALON 

قلم آمبره طراحی ناخن SALON مناسب فید ( محو ) کردن دو رنگ لاک ژل می باشد. برای اینکه یک آمبره تمیز و حرفه ای داشته باشید نیازمند تمرین های فراوان هستید، اما استفاده از یک قلم آمبره این طراحی را برای شما راحت و آسوده می کند. قلم آمبره ناخن سالن SALON دارای کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه ای می باشد که مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد.

لازم به ذکر است بعد از خرید هرگونه قلم کاشت یا طراحی ناخن شما باید در نگهداری از آن به صورت صحیح کوشا باشید زیرا اگر روش های صحیح نگهداری از قلم را بلد نباشید در صورت خرید بهترین قلم ها نیز پس از مدت کوتاهی نیازمند تعویض قلم خود می باشید. فروشگاه کاج روش صحیح نگه داری قلم و تمیز کردن انواع قلم را در قسمت وبلاگ سایت برای شما عزیزان آموزش داده است کافیست بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

جنس مو
موی مصنوعی
جنس دسته
چوب
نوع سر قلم
آمبره
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود