قلم طراحی ناخن ایزی فلو EZ FLOW 00

توضیحات

امروزه هنر طراحی ناخن بسیار همه گیر و گسترده شده. روش ها و تکنیک های بی شماری برای طراحی ناخن وجود دارد. علاوه بر این ابزار های گوناگونی نظیر انواع برچسب و استیکر ناخن، نگین ناخن، پودر های شوگر و شیمر می باشد. این موارد تنها قسمت کوچکی از ابزار و لوازم طراحی ناخن هستند. یکی دیگر از وسایل مورد نیاز برای طراحی ناخن، قلم طراحی ناخن می باشد. قلم های طراحی ناخن انواع متفاوتی دارند و هر کدام مناسب پیاده سازی طرح های خاصی می باشند. قلم های طراحی سوزنی مناسب ایجاد خط و خطوط صاف و منحنی می باشند. اگر به هنر نقاشی و طراحی ناخن علاقه مند هستید تهیه قلم طراحی انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

قلم طراحی ناخن ایزی فلو EZ FLOW 00

سر این قلم طراحی به شکل سوزنی می باشد. قلم طراحی سوزنی ایزی فلو مناسب ایجاد خطوط صاف و منحنی روی ناخن می باشد. همچنین می توانید با استفاده از این قلم طراحی های جزئی و دقیق را انجام دهید. چرا که حجم مو های این قلم بسیار کم و نازک می باشد. موهای قلم طراحی 00 EZ FLOW نسبت به سایز 0 آن مقداری کوتاه تر است. جنس دسته این قلم چوب می باشد و بسیار سبک است. سبک بودن قلم یک مزیت خیلی خوب و کار آمد است چرا که حین کار تسلط بسیار خوبی برای شما فراهم می کند. طول دسته قلم ایزی فلو 14.5 سانتی متر است و بسیار خوش دست می باشد. سر این قلم از جنس موی مصنوعی می باشد و بهترین کیفیت را برای طراحی ناخن دارد.

نکته

توجه داشته باشید پس از خرید قلم مورد نظر باید در نگهداری آن به طور اصولی و صحیح دقت کنید. چرا که این موضوع جهت افزایش طول عمر و ماندگاری قلم بسیار مهم است. در همین راستا فروشگاه کاج نیل جهت اطلاع شما ناخنکاران عزیز مطالبی را در مورد روش صحیح نگهداری و تمیز کردن قلم جمع آوری کرده. شما عزیزان با کلیک بر روی لینک مورد نظر می توانید از صفحه مورد نظر دیدن فرمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
خطوط نازک، جزئیات ظریف و رنگ آمیزی
رنگ
نقره ای
سایز قلم
00
جنس مو
موی مصنوعی
نوع سر قلم
سوزنی
طول دسته
14.5 سانتی متر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود