قلم طراحی ناخن سالن SALON پک 3 عددی

توضیحات

قلم های طراحی انواع مختلفی دارند که هر کدام برای طراحی های مختلفی به کار می روند به عنوان مثال این پک شامل 3 عدد قلم طراحی سوزنی با سایز های مختلف می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی خطوط را روی ناخن با کمترین لغزش بکشید. سایز قلم های طراحی سوزنی متفاوت می باشد اینکه از کدام سایز برای طراحی ظریف خطوط خود استفاده نمایید بستگی به خود شما دارد. قلم های طراحی ناخن سالن از کیفیت بالا و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد چرا که در صورت خرید قلم های طراحی به صورت تکی باید مبلغ بیشتر را پرداخت کنید. جنس دسته قلم های این پک قلم طراحی شیشه ای بوده به راحتی قادر به کار کردن با آن می باشید.

سایز موی قلم

1- 6mm

2- 9mm

3- 11mm

طول عمر قلم

اگر طول عمر قلم برای شما اهمیت دارد پس حتما در نگه داری صحیح آن کوشا باشید چرا که اگر گران قیمت ترین قلم کاشت و طراحی ناخن را هم تهیه نمایید اما روش های صحیح نگه داری و تمیز کردن آن را به درستی رعایت نکنید در مدت زمان خیلی کوتاه قلم از بین می رود و مجددا ملزم به پرداخت هزینه دوباره و خرید یک قلم دیگر می باشید به همین جهت فروشگاه کاج روش صحیح نگه داری قلم و تمیز کردن انواع قلم را در قسمت وبلاگ سایت برای شما عزیزان آموزش داده است کافیست لینک آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

انواع قلم طراحی ناخن

فروشگاه کاج جهت تشخیص صحیح قلم های مخصوص هر طراحی، در وبلاگ سایت انواع قلم طراحی ناخن و کاربرد هر کدام را برای شما عزیزان آموزش داده است کافیس قسمت آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی روی ناخن
تعداد در بسته بندی
3 عدد
سایز قلم
6 میل- 9 میل- 11 میل
جنس مو
موی مصنوعی
جنس دسته
شیشه ای
طول دسته
12 سانتی متر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود