قلم طراحی 3D ( گلسازی ) یونی کورن UNICORN شماره 2

توضیحات

هنر کاشت ناخن روز به روز در حال پیشرفت است و هر روزه متد و روش های جدیدی برای بهتر انجام دادن انواع کاشت ها و طراحی ارائه می شود که ناخنکاران حرفه ای از آن ها بهره می برند. همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت کاشت، نوع طراحی است که تفاوت کار ناخنکاران را مشخص می کند و خوشبختانه در جهت بهبود طراحی های ناخن، هر روزه لوازم جدیدی وارد بازار لوازم کاشت ناخن می شود. گلسازی یک روش طراحی منحصر به فرد می باشد که ناخنکاران خلاق می توانند با پیاده کردن طرح های متنوع، گلسازی را به نحو احسن روی ناخن انجام دهند. گلسازی یک طراحی برجسته روی ناخن می باشد که از آن با نام 3D یا همان سه بعدی یاد می شود.

قلم های گلسازی با قلم های کاشت پودر و یا حتی با سایر قلم های طراحی متفاوت است و حتما برای هر نوع طراحی و کاشت باید از قلم مخصوص همان استفاده نمایید. قلم گلسازی یونیکورن از الیاف مصنوعی جهت گلسازی روی ناخن ساخته شده و کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه این محصول می تواند به شما این اطمینان خاطر را بدهد که بدون نگرانی از آن استفاده کرده و یک کار با کیفیت ارائه دهید. 

طول عمر قلم

اگر طول عمر قلم برای شما اهمیت دارد پس حتما در نگه داری صحیح آن کوشا باشید چرا که اگر گران قیمت ترین قلم کاشت و طراحی ناخن را هم تهیه نمایید اما روش های صحیح نگه داری و تمیز کردن آن را به درستی رعایت نکنید در مدت زمان خیلی کوتاه قلم از بین می رود و مجددا ملزم به پرداخت هزینه دوباره و خرید یک قلم دیگر می باشید به همین جهت فروشگاه کاج روش صحیح نگه داری قلم و تمیز کردن انواع قلم را در قسمت وبلاگ سایت برای شما عزیزان آموزش داده است کافیست لینک آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

انواع قلم طراحی ناخن

فروشگاه کاج جهت تشخیص صحیح قلم های مخصوص هر طراحی، در وبلاگ سایت انواع قلم طراحی ناخن و کاربرد هر کدام را برای شما عزیزان آموزش داده است کافیس قسمت آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی برجسته 3D ناخن
سایز قلم
2
جنس مو
موی مصنوعی
جنس دسته
پلاستیک
طول دسته
10cm
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود