قیچی مانیکور نیپون NIPPON S-03

توضیحات

قیچی مانیکور روسی ساخت کمپانی نیپون مدل S-03 دارای دسته بیضی شکل با حلقه های کوچک است، تیغه های این قیچی بسیار تیز بوده و دست ساز است، به همین دلیل ممکن است به میزان بسیار اندکی طول تیغه ها در یک مدل متفاوت باشد. سطح مات و ضد خش در طول کار از چشمان شما محافظت خواهد کرد. این قیچی از فولاد ضد زنگ ژاپنی ساخته شده و با مقاومت 53-55 HRC سخت شده است. این محصول برای استفاده حرفه ای ساخته شده است، طول این مدل 90 میلی متر بوده و دارای تیغه برش 16 میلی متری است، در صورتی که به دنبال قیچی حرفه ای برای مانیکور هستید نیپون یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد. همانطور که می دانید جهت جلوگیری از آسیب به قیچی خود از پرت شدن آن از ارتفاع جلوگیری نمایید و از آن تنها برای برداشتن کوتیکول دور ناخن استفاده نمایید.

درباره کارخانه نیپون

محصولات حرفه ای مانیکور و پدیکور نیپون ساخت کشور روسیه بوده و به صورت دست ساز از فولاد ضد زنگ ژاپنی و با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات ژاپنی و آلمانی توسط متخصصین با تجربه این کمپانی با سابقه و نام آشنا ساخته می شوند. فولاد استفاده شده در محصولات این کمپانی دارای سختی 53-55 HRC بوده که می توانید از مقاومت آن مطمئن باشید. محصولات نیپون را می توانید به وسیله هر دستگاه و یا محلول ضد عفونی کننده ای ضد عفونی نمایید. در صورتی که محصولی حرفه ای برای مانیکور و پدیکور نیاز دارید نیپون یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
S-03L

مشخصات

مناسب برای
مانیکور حرفه ای
طول
90 میلی متر
ساخت کشور
روسیه
جنس
فولاد ضد زنگ ژاپنی 53-55 HRC
سایز تیغه
16 میلی متر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل ربیت RABBIT لاک ژل ربیت RABBIT
‎−20%
محبوب
92,000 تومان 115,000 تومان
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود