قیچی مانیکور زینگر ZINGER BS035C

توضیحات

قیچی مانیکور زینگر یکی از بهترین قیچی های مانیکور ساخت کشور روسیه است که با فولاد ضد زنگ فوق العاده با کیفیت توسط استاد کاران توسط دست ساخته و تیز شده است. تیغه منحنی متناسب با قوس ناخن دسترسی به کوتیکول ها را بسیار آسان نموده است. قیچی زینگر را می توانید به راحتی به روش های مختلف ضد عفونی نمایید.

برای برداشتن پوست های اضافه دور ناخن که اصطلاحا به کوتیکول معروف هستند میتوانید از قیچی مانیکور استفاده کنید که یکی از کاربردی ترین وسایل برای مانیکور محسوب می شود، هنگامی که این کوتیکول ها برداشته میشوند ناخن های شما ظاهری زیبا تر به خود میگیرند. قیچی های مانیکور ساخت کشور روسیه از بهترین و با کیفیت ترین قیچی های موجود در بازار هستند، استیل قیچی مانیکور zinger از کیفیت و استحکام خوبی برخوردار است و جنس آن استیل ضد زنگ می باشد. این قیچی بسیار خوش فرم و خوش دست بوده و استفاده از آن به دلیل داشتن تیغه های با کیفیت و تیز راحت بوده و بسیار کار را آسان میکند.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان قیچی مانیکور شما زمین نیافتد زیرا میتواند منجر به خراب شدن تنظیم تیغه های آن شود که در این صورت، دیگر قیچی کارایی قبل را ندارد و شما مجبور به تعویض آن می شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
مانیکور حرفه ای
طول
93 میلیمتر
وزن
15 گرم
جنس
استیل ضد زنگ
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود