ژل آبرنگی هیت HEAT 007

80,000 تومان بدون مالیات
آماده ارسال
آخرین موجودی
برند:
محبوب5
افزودن به مقایسه0
افزودن به لیست علاقه مندی
توضیحات

ژل آبرنگی ناخن یکی از مواد مورد استفاده در طراحی ناخن ها می باشد. اخیرا این نوع طراحی محبوبیت بسیاری در بین بسیاری از خانم پیدا کرده. طرح هایی مانند ماربل، سنگ مرمر، گلسازی و طرح های دیگر از نمونه هایی هسند که می توانید با ژل آبرنگی اجرا کنید. ژل های آبرنگی رنگبندی های گوناگونی دارند. ژل آبرنگی محصولی بر پایه لاک می باشد که غلظت کمی دارد. این غلظت کم سبب می شود که طراحی با آن برای شما راحت و آسان شود. ژل های آبرنگی به دو صورت کاسه ای و لاکی می باشند. ژل های آبرنگی کاسه ای به وسیله قلم کاشت ژل استفاده می شود. ژل های آبرنگی لاکی نیز به وسیله براش خود محصول استفاده می شود.

ژل آبرنگی طراحی ناخن هیت HEAT 007

ژل آبرنگی هیت یک محصول با کیفیت می باشد که مناسب اجرای انواع گوناگونی از طراحی های ناخن می باشد. اجرای طراحی خیس در خیس یکی از پرطرفدار ترین روش های طراحی با ژل آبرنگی می باشد. طراحی های خیس در خیس انواع متفاوتی دارند که ظاهری شیک و جذاب را به ناخن ها می بخشند. ژل آبرنگی هیت HEAT غلظتی کمتر از لاک ژل دارد و در حجم 10 میل می باشد. طراحی ناخن با ژل آبرنگی بستگی به مهارت و سلیقه شما در این زمینه دارد. در صورتی که به هنر طراحی ناخن علاقه مند هستید، می توانید طراحی با ژل آبرنگی را روی ناخن هایتان امتحان کنید.

لازم به ذکر است پس از پیاده سازی طرح مورد نظر بر روی ناخن بلافاصله ناخن هارا درون UV LED قرار ندهید. چرا که باید ژل کاملا روی سطح ناخن پخش شود و سپس خشک شود.

طرز استفاده از ژل آبرنگی و بلومینگ ژل بسیار آسان می باشد. اگر تمایل دارید مراحل انجام طراحی ناخن با ژل آبرنگی یا بلومینگ ژل را فرا بگیرید، می توانید روی لینک مربوطه کلیک کرده تا مستقیما به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی خیس در خیس ناخن
حجم
10 میل
نوع ژل
ژل طراحی
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود