گیره قالب کاشت ناخن

توضیحات

امروزه کاشت ناخن روش ها و متد های گوناگونی دارد. کاشت های ژل و کاشت پودر از انواع کاشت ناخن می باشند. برای افزایش قد ناخن ها و کاشت ناخن فانتزی از وسایلی مانند تیپ، فرمر و قالب کاشت ناخن استفاده می شود. کاشت ناخن با قالب روشی ساده برای افزایش قد ناخن می باشد. کاشت ناخن با قالب نیازمند دقت زیادی می باشد، چرا که باید قالب ها را به صورت دقیق و در جای مناسب قرار دهید. گیره قالب کاشت ناخن این امکان را به شما می دهد تا سرعت و دقت خود را افزایش دهید. 

گیره قالب کاشت ناخن 

گیره قالب کاشت ناخن کیفیت بسیار خوبی دارد و از جنس پلاستیک با کیفیت می باشد. این گیره پس از قرار دادن قالب بر روی ناخن در محل اتصال قالب با ناخن قرار می گیرد. این گیره قالب به طول 3.5 سانتی متر می باشد و به خوبی روی ناخن ها قرار می گیرد. در صورتی که حین کاشت ناخن با قالب دقت کافی را نداشته باشید ناخن هایتان ظاهری نامرتب به خود می گیرند. این گیره قالب کاشت ناخن قیمت مقرون به صرفه ای دارد و مناسب استفاده شما ناخنکاران در سالن ها و منازل می باشد.

در صورتی که می خواهید کاشت ناخن با قالب را فرا بگیرید می توانید به قسمت وبلاگ سایت مراجعه کنید. در غیر این صورت می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید تا مستقیما به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن با قالب
جنس
پلاستیک
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود