لوسیون بدن آنجلیک ANGELIC 1000gr رایحه چای سبز و بادام

توضیحات

کاربرد لوسیون

همانطور که می دانید لایه های سطحی پوست بدن که بعد از مدتی به سلول مرده تبدیل می شود باید از بین برود و نیاز به رسیدگی دارد چرا که در صورت عدم رسیدگی به پوست بعد از مدتی شاهد چروک شدن، پیری و شل شدگی پوست خود خواهید بود و برای نگه داری از پوست روش ها و البته لوازم جدید و متنوعی وارد بازار شده است که هم برای استفاده سالنی و هم شخصی گزینه مناسبی می باشد. لوسیون ها جزء آن دسته از کرم ها هستند که برای بدن و البته پوست نواحی از جمله پا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از لوسیون ها می توان برای از بین بردن خشکی پوست، برقراری تعادل میزان چربی پوست و رساندن مواد مغذی مورد نیاز برای پوست استفاده کرد.

روش استفاده از لوسیون پوست

کافیست بعد از هر بار حمام کردن مقداری از لوسیون را روی پوست ناحیه مورد نظر بزنید و تا زمانی که جذب شود آن را ماساژ دهید. استفاده روزانه از لوسیون های پوست بلا مانع است و در صورت خشکی پوست خود در هر زمان می توانید از لوسیون های فرش اند فروتی به عنوان نرم کننده پوست استفاده نمایید.

فواید رایحه چای سبز و بادام

رایحه ها ارتباط مستقیم با سیستم عصبی مغز دارند و تاثیرات متفاوتی اعمال می کنند. چای سبز خواص جوانسازی و ضد پیری پوست را به همراه دارد و آنتی اکسیدان های موجود در آن سبب شادابی پوست می شود. روغن بادام هم خواص ضد التهابی پوست را تقویت می کند.

درباره برند آنجلیک

لوسیون بدن برند آنجلیک ANGELIC با توجه به کیفیت و حجمی که دارد از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد و برای استفاده سالنی و شخصی گزینه مناسبی است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
مرطوب کننده و حفظ لطافت پوست
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
1000 میل
رایحه
چای سبز و بادام
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود