لیکوئید 250 میل آکروپارس

توضیحات

لیکوئید آکروپارس با حجم 250 میل لیکوئیدی در دسته لیکوئید های متان متیل اکرولیک (MMA) بوده و مخصوص دندانپزشکی می باشد. همانطور که اطلاع دارید اختلاف بسیار زیادی بین بافت ناخن و دندان وجود دارد، لیکوئید های MMA با بافت ناخن سازگار نبوده و آسیب های جبران ناپذیری به بافت ناخن وارد می نماید.

مضرات استفاده لیکوئید های MMA در کاشت ناخن:

همانطور که گفته شد لیکوئید های MMA که کاربرد در دندانپزشکی دارند جهت کاشت ناخن توصیه نمی شوند، برخی از عوارض استفاده این لیکوئید ها برای کاشت ناخن عبارتند از:ایجاد حساسیت های پوستی، آسیب جدی به بافت ناخن، سوزش پوست و چشم، میگرن ، قارچ ناخن ، لک و قارچ پوستی ، از بین رفتن صفحه ی ناخن ، کاشت کدر و زرد رنگ و تاثیر روی دی ان ای نوزادان در زنان باردار می باشد. کاربرد اصلی لیکوئید های دندانپزشکی در ساخت دندان های مصنوعی است و پزشکان آن را برای ترمیم دندان استفاده نمی نمایند. برخی از اسامی تجاری لیکوئید های MMA در بازار عبارتند است: لیکوئید بی بو، لیکوئید بی رنگ، لیکوئید دندانپزشکی و لیکوئید فله ای. متاسفانه برخی از همکاران به دلیل ارزان بودن این دسته از لیکوئید ها از این لیکوئید ها در کاشت ناخن استفاده می نمایند و آسیب های جبران ناپذیری را به خود و مشتریانشان وارد می نمایند.

توجه: فروشگاه کاج به هیچ عنوان این محصول را جهت استفاده در کاشت ناخن پیشنهاد نمی نماید.

لیکوئید های مخصوص کاشت ناخن لیکوئید های دسته اتیل متا اکریلیت (EMA) هستند که اکثرا رنگ آبی روشن و یا بنفش دارند که باعث می شود ناخن کاشت شده به مرور زمان تغییر رنگ نداده و کدر و زرد نشود. این دسته از لیکوئید ها مخصوص کار در صنعت زیبایی تولید شده اند. همانطور که میدانید بافت ناخن بسیار نرم تر و ضعیف تر از دندان بوده و لیکوئید های EMA دارای ترکیباتی سازگار با بافت ناخن می باشند. لیکوئید های EMA دارای بو بوده و در این دسته از لیکوئید ها محصولی با عنوان لیکوئید بی بو وجود ندارد. ساختار این لیکوئید ها توسط سازمان FDA آمریکا مورد تایید قرار گرفته و تمامی کمپانی های معتبر تولید محصولات کاشت ناخن ملزم به رعایت این ساختار هستند.

لیکوئید های آکروپارس جزو دسته لیکوئید های دندانپزشکی هستند و استفاده از آن در کاشت ناخن جایز نمی باشد. لیکوئید آکروپارس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در صنعت دندانپزشکی نامی آشنا و معتبر می باشد. اثرات مخرب لیکوئید آکروپارس در کاشت ناخن به دلیل استفاده غیر صحیح همکاران حرفه ناخن برای کاشت ناخن می باشد.

نکات ایمنی که روی شیشه لیکوئید آکروپارس درج شده است بیانگر نا مناسب بودن این محصول جهت کاشت ناخن می باشد:

- شدیدا قابل اشتعال.

-از جرقه دور نگهداشته شود.

- از دسترس کودکان دور نگهداشته شود.

- بسته را درمحلی با تهویه مناسب نگهداری نمایید.

- از ریختن ضایعات آن در فاضلاب جدا خوداری کنید.

- کاملا درب بسته و در محلی خنک نگهداری شود.

- برای دستگاه تنفسی مضر بوده و شدیدا پوست را حساس می‌کند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
دندانپزشکی
ساخت کشور
ایران
حجم
250 میل
سرعت خشک شدن
زود خشک
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود