لیکوئید کاشت ناخن آی بی آی IBI 120m

توضیحات

لیکوئید ناخن آی بی آی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از زرد شدن ناخن ها جلوگیری می کند. استفاده از لیکوئید بی کیفیت جهت کاشت ناخن باعث از بین رفتن صدف ناخن و زرد شدن آن می شود و دلیل آن هم مواد بی کیفیتی است که در لیکوئید می باشد و سبب نرسیدن اکسیژن به ناخن می شود. لیکوئید های آی بی آی در 4 سایز مختلف که شامل 60/ 120/ 250 و 500 میل می باشد تولید می شود و ناخنکار محترم بنا به میزان استفاده خود قادر است هر کدام که می خواهد را انتخاب نماید و در صورت استفاده کم ملزم به پرداخت هزینه بیشتر نمی باشد.

قیمت این این محصول با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مقرون به صرفه است و مناسب بودن آن برای تمامی ناخنکاران با مهارت و تجربه های متفاوت ارزش خرید محصولات این برند را افزایش می دهد سبب محبوب شدن IBI در کشور های مختلف شده است.

کاربرد لیکوئید در کاشت ناخن:

لیکوئید یکی از اصلی ترین مواد در کاشت ناخن اکرولیک (پودر) می باشد. از ترکیب لیکوئید با پودر کاشت ناخن مواد اصلی مصنوعی ناخن تشکیل می گردد. لیکوئید هایی که در زمینه آرایشی استفاده می گردند معمولا به رنگ بنفش و یا آبی هستند که در دسته لیکوئید های EMA قرار می گیرند. لیکوئید های EMA یا همان اتیل متا اکریلیت مورد تایید سازمان FDA آمریکا بوده و از ایجاد حساسیت و آسیب به بافت ناخن جلوگیری می نمایند. سرعت خشک شدن مواد ناخن بستگی به لیکوئید دارد، لیکوئید های ناخن اصطلاحا بر سه نوع زود خشک، متوسط و دیر خشک تقسیم می گردند. لیکوئید های زود خشک مناسب ناخن کارانی است که سرعت دست بالایی داشته و سرعت در کار برایشان اهمیت دارد، لیکوئید های متوسط معمولا برای ناخن کاران حرفه ای و کارآموزان مناسب بوده و بیشترین کاربرد را دارند، لیکوئید های دیر خشک بیشتر مناسب کار کارآموزان بوده و برای ناخن کاران حرفه ای توصیه نمی شوند.

درباره کارخانه آی بی آی IBI

کارخانه برند IBI که مخفف IMPRESSION BEAUTY INTERNATIONAL است، در سال 2006 به صورت انحصاری در ایالات متحده آمریکا با هدف نوآوری در لوازم کاشت ناخن و تولید محصولات بسیار با کیفیت جهت جلب رضایت مشتریان و غلبه بر تولید اجناس بی کیفیت رقبا تاسیس شد. تمامی محصولات این برند از بهترین متریال ساخته شده است.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن اکرولیک
رنگ
بنفش
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
حجم
120 میلی لیتر
سرعت خشک شدن
متوسط
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود