لیکوئید 60 میل ان بی آی NBI

توضیحات

لیکویید ناخن چیست

لیکویید ناخن محلولی است که با پودر کاشت ناخن ترکیب شده و ماده مصنوعی ناخن را به وجود می آورد. لیکویید های ناخن دارای انواع متفاوتی در زمان خشک شدن می باشند که به آنها لیکویید های دیرخشک و زود خشک می گویند. همان طور که می دانید لیکویید های دیرخشک مناسب هنرجویان و ناخنکاران تازه کار می باشد چرا که زمان بیشتری را برای کار با مواد در اختیار آنها قرار می دهد.استفاده از لیکویید زود خشک مناسب ناخنکاران حرفه ای می باشد که سرعت بیشتری دارند، همان طور که می دانید این موضوع سرعت زیادی به کار کاشت ناخن می بخشد.

هنگام خرید لیکوئید کاشت ناخن بسیار به کیفیت آن توجه کنید زیرا استفاده از لیکوئید نامرغوب و بی کیفیت آسیب های بسیاری دارد. در صورت کار با لیکوئید بی کیفیت علاوه بر آسیب ها و حساسیت های پوستی که برای شما به وجود می آورد باعث زرد شدن ناخن ها می شود و باعث می شود که ناخن هایان ظاهری زشت داشته باشند.

لیکوئید 60 میل ان بی آی NBI

لیکوئید کاشت ناخن NBI ساخت کشور آمریکا می باشد که دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و برای ناخنکاران حرفه ای انتخاب بسیار خوبی است. لیکوئید کاشت ناخن ان بی آی با توجه به کیفیتی که دارد کمترین آسیب را به سطح ناخن شما می زند و از زرد شدن ناخن های شما در طولانی مدت جلوگیری می کند. این لیکویید ناخن دارای حجم 60 میل می باشد که به نسبت کیفیتی که دارد قیمت مقرون به صرفه ای داشته و مناسب استفاده ناخنکاران حرفه ای در سالن ها و منازل می باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن اکریلیک
رنگ
بنفش
ساخت کشور
آمریکا
حجم
60 میل
سرعت خشک شدن
متوسط
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود