محلول قلم شور فلور FLOR 250 ml

توضیحات

نگهداری از قلم یکی از مهمترین مسائل در عمر قلم کاشت ناخن است. قلم های کاشت پودر به این دلیل که از موی طبیعی سمور ساخته شده اند بسیار حساس بوده و روش شستشوی آن ها حائز اهمیت است. قلم کاشت پودر را یا با لیکوئید بشویید (که از نظر هزینه به صرفه نیست) یا با محلول های قلم شور که بر پایه لیکوئید ایرانی ساخته شده اند. درست است که استون خیلی سریع و به خوبی قلم را پاک می کند ولی باید توجه داشته باشید که استون ماده ای بسیار قوی است و به بافت موی قلم آسیب می رساند که باعث می شود طول عمر قلم کاهش پیدا کند.

بسیاری از ناخنکاران محترم معتقدند که قلمی که استفاده می کنند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با شستشو در استون آسیب نمی بیند. ولی باید توجه داشته باشید هرچقدر هم که کیفیت موی قلم شما بالا باشد باز هم در برابر استون آسیب پذیر است و این عمل از طول عمر قلم کاشت شما می کاهد. این بدین معنی است که اگر قلم شما با نگهداری صحیح 2 سال کار کند، با شستشو در استون در طول زمان عمر آن به یک سال کاهش پیدا خواهد کرد. پس بهتر است قلم خود را با استفاده از قلم شور بشویید.

محلول قلم شور فلور یکی از قلم شورهای پایه لیکوئید است که برای شستشوی انواع قلم مخصوصا قلم کاشت پودر مناسب است، این محلول با حجم 250 میل و قیمت مناسب دارای کیفیت قابل قبولی است می توانید با خیال آسوده از آن برای شستشوی قلم های خود استفاده نمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
شستشوی انواع قلم
حجم
240 میلی لیتر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود