کلینزر ناخن 100 میل کلاریسا CLARISSA

توضیحات

کلینزر یک محصول مهم جهت مانیکور و پدیکور، هم برای لاک ساده و هم برای لاک ژلیش می باشد. کلینزر ها به 3 دسته مختلف تقسیم می شوند که در اینجا به توضیحات مربوط به هر کدام می پردازیم. در کل کلینزر ها از مواد ضد عفونی کننده  برای از بین بردن آلودگی و میکروب های سطح ناخن تشکیل شده است.دست ها اولین نقاطی از بدن می باشند که دائما با انواع آلودگی که روی اجسام مختلف وجود دارند، مرتبط هستند و به طبع ناخن ها هم به همان اندازه آلودگی را به خود جذب می کنند. برای زدن لاک یا لاک ژل به هیچ عنوان نباید این آلودگی ها روی ناخن باقی بماند چراکه راه را برای رشد انوع باکتری و میکروب باز میکنند.

کلینزر دسته اول برای از بین بردن آلودگی سطح ناخن طبیعی ساخته شده است و شما می توانید با استفاده از پد (پد بدون پرز) تمام سطح ناخن را با استفاده از کلینزر تمیز کنید اما حتما به این نکته توجه داشته باشید که پد را به شکل دورانی روی ناخن بچرخانید و صرفا روی یک نقطه از پد تمرکز نکنید و در صورت کثیف شدن پد حتما آن را تعویض کنید.

دسته دوم کلینزر هایی می باشد که برای از بین بردن نوچی لاک ژل از آن ها استفاده می شود چرا که لاک ژل ها بعد از خشک شدن به وسیله دستگاه UV حالت نوچی یا چسبناکی به خود می گیرند که حتما باید با استفاده از کلینزر مخصوص همین کار آن را از بین برد چرا که در صورت استفاده از کلینزر مخصوص ناخن طبیعی، به دلیل بالاتر بودن درصد استون، رنگ لاک ژل کدر می شود و متقابلا در صورت استفاده از کلینزر لاک ژلیش برای ناخن های طبیعی، به دلیل چرب بودن کلینزر، لاک حالت از هم گسستگی روی ناخن پیدا میکند.

دسته سوم کلینزرهای دو کاره هستند که نه تنها کار ضد عفرونی سطح ناخن را انجام می دهند بلکه ضد قارچ هم هستند و شما می توانید با خرید یک کلینزر صاحب یک ضد قارچ هم بشوید.

لازم به ذکر است که حتما به نوشته روی کلینزر خود دقت کنید یا از فروشگاهی که کلینزر را تهیه می کنید بپرسید که کلینزر کدام دسته می باشد و اصلا از کلینزر به جای پرایمر، ضد قارچ و یا هر مواد دیگری که برای ناخن کاربرد دارد استفاده نکنید.

درباره کارخانه محصولات کلاریسا در ایتالیا:

محصولات کلاریسا ساخت کشور ایتالیا بوده و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. کلاریسا در سال 1975 در ایتالیا تاسیس شد و به سرعت پیشرفت نمود. محصولات کلاریسیا چند سالی است با حضور در ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسب قسمتی بزرگ از بازار را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال محصولات کاشت ناخن با کیفیت و قیمت مناسب هستید کلاریسا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
پاکسازی سطح ناخن
ساخت کشور
ایتالیا
حجم
100 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود