مگنت ناخن خودکاری

توضیحات

همانطور که می دانید رکن اصلی که تفاوت کار ناخنکاران را از یکدیگر مشخص می کند نوع و روش طراحی با ارائه خلاقیت های منحصر به فرد روی ناخن می باشد. لاک ژل های چشم گربه ای که اخیرا هم بسیار پر طرفدار شده است حاوی ذراتی مانند براده های آهن است که می بایست بعد از زدن روی ناخن (قبل از گذاشتن در دستگاه ) با استفاده از وسیله ای به نام ابزار مگنت و مهارتی که در جهت طراحی با لاک ژل چشم گربه ای و مگنت لازم است، طراحی های جالبی روی ناخن ایجاد کنید.

مگنت های خودکاری دارای سری دایره شکل کوچکی است که امکان خلق طرح های متنوعی روی ناخن را ایجاد می نمایند، این مگنت مانند یک قلم عمل کرده و طراح می تواند بسته به ذوق و سلیقه خود طرح های متنوع را با استفاده از لاک ژل ها و پودر های مغناطیسی ایجاد نماید.

مگنت ها انواع بسیار مختلفی دارند که معمولا با استفاده از هر کدام بعد های مشخصی می توانید روی ناخن ایجاد کنید. در صورتی که مهارت کافی جهت استفاده از مگنت و طراحی روی لاک ژل چشم گربه ای ندارید، روی ناخن مشتری اجرا نکنید چرا که امکان خراب شدن کار بالا می باشد. هنگام استفاده از مگنت حتی زاویه و ارتفاع آن با ناخن هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

فروشگاه کاج جهت استفاده صحیح شما عزیزان از مگنت و لاک ژل چشم گربه ای، در قسمت وبلاگ سایت روش زدن لاک ژل چشم گربه ای را به طور کمل آموزش داده است. کافیست قسمت آبی را لمس کنید تا مستقیمت وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
طراحی مغناطیسی ناخن
قطر
1 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
ساخت کشور
چین
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود