نمک دریایی + کوکتل زاوانو طالبی 1100gr CANTALOUPE ZAVANO

توضیحات

برای مانیکور و یا پدیکور خیس حرفه ای باید از کوکتل پدیکور، قرص مانیکور و یا نمک های دریایی که رایحه و خواص های مختلفی دارند استفاده کرد.

کاربرد نمک دریایی و کوکتل

نمک های دریایی و کوکتل ها از مواد طبیعی و معدنی غنی ساخته شده اند که در صورت استفاده از آن برای مانیکور و پدیکور و یا در کل برای بدن می تواند به عنوان یک لایه بردار قوی جهت زدودن سلول های مرده سطح پوست و رساندن مواد مورد نیاز برای آبرسانی، جوان سازی و ایجاد لطافت در پوست استفاده کرد. استفاده از نمک دریایی گردش خون را در پوست افزایش می دهد که مانع از چروک شدن پوست می شود. لازم به ذکر است که رایحه های مختلف نمک های دریایی خاصیت درمانی داشته و هر یک ویژگی متفاوتی دارد.

فواید استفاده از نمک دریایی و کوکتل

نمک دریایی و کوکتل با زدودن سلول های مرده لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می آورد و به دلیل گردش خونی که در پوست ایجاد می کند از شل شدن پوست جلوگیری کرده و به لیفت آن کمک می کند. نمک دریایی حاوی موادی است که نه تنها پاکسازی بلکه آبرسانی پوست را هم به همراه دارد که سبب جوانسازی پوست می شود.

خواص رایحه طالبی

همانطور که می دانید رایحه ها تاثیر مستقیم بر سیستم عصبی مغز دارند. استشمام رایحه طالبی بسیار نشاط آور بوده و برای پوست نرمی و طلافت را به همراه دارد.

توجه

در هر بسته از این محصول تعداد کمی کوکتل سایز کوچک موجود می باشد.

برند زاوانو

برند زاوانو تولید کننده انواع محصولات اسپا، قرص مانیکور و کوکتل پدیکور و نمک های دریایی می باشد که محصولات آن از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد اکثر افرادی که از محصولات این برند استفاده می کنند بر کیفیت آن واقف هستند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
مانیکور و پدیکور و بدن
ساخت کشور
ایران
حجم
1100 گرم
محتویات بسته
نمک + چند عدد کوکتل سایز کوچک
رایحه
طالبی
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود