نمک دریایی خنک کننده گلاریس GLARIS 480gr انار

توضیحات

کاربرد نمک دریایی

نمک های دریایی از مواد طبیعی و معدنی غنی ساخته شده اند که در صورت استفاده از آن برای مانیکور و پدیکور و یا در کل برای بدن می تواند به عنوان یک لایه بردار قوی جهت زدودن سلول های مرده سطح پوست و رساندن مواد مورد نیاز برای آبرسانی، جوان سازی و ایجاد لطافت در پوست استفاده کرد. استفاده از نمک دریایی گردش خون را در پوست افزایش می دهد که مانع از چروک شدن پوست می شود. لازم به ذکر است که رایحه های مختلف نمک های دریایی خاصیت درمانی داشته و هر یک ویژگی متفاوتی دارد.

فواید استفاده از نمک دریایی

نمک دریایی با زدودن سلول های مرده لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می آورد و به دلیل گردش خونی که در پوست ایجاد می کند از شل شدن پوست جلوگیری کرده و به لیفت آن کمک می کند. نمک دریایی حاوی موادی است که نه تنها پاکسازی بلکه آبرسانی پوست را هم به همراه دارد که سبب جوانسازی پوست می شود.

خواص رایحه انار

همانطور که می دانید رایحه ها تاثیر مستقیم بر سیستم عصبی مغز دارند. انار خاصیت لیفت، ضد پیری، ضد التهاب و ضد چروکی پوست را دارد.

خاصیت خنک کنندگی

مزیت و تفاوت این نوع از نمک های اسپا کریستالی برند گلاریس با حجم 480 گرم در خنک کنندگی آن است که می تواند حس خنکی پوست را برای شما به ارمغان بیاورد و لذت پدیکور، مانیکور و اسپا را برای شما چندین برابر کند. استفاده از نمک خنک کننده حس آرامش را در شما ایجاد می کند.

برند گلاریس بیوتی

نمک های کریستالی گلاریس بیوتی با حجم 480 گرم در چند رایحه ی متفاوت تولید می شود که هر کدام از راه استشمام فواید متفاوت درمانی دارند. نمک های کریستالی دریایی گلاریس بیوتی از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای جهت استفاده برخوردار هستند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
پدیکور و اسپا حرفه ای
حجم
480 گرم
رایحه
انار
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود