نگین ناخن پک 12 عددی NFD19

توضیحات

همانطور که می دانید دیزاین ناخن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در اصل خلاقیت و تفاوت کار ناخنکاران را نشان می دهد. پس بهتر است که تمام ناخنکاران در جهت بهبود کار خود سعی در به روز رسانی روش های طراحی و استفاده از لوازم و متد های جدید دیزاین ناخن در جهت پیاده کردن ایده و خلاقیت خود داشته باشند. نگین یکی از ابزار و لوازم طراحی ناخن می باشد که به دلیل تنوع بالایی که دارد، بسیار پر طرفدار است.

شما می توانید از نگین دیزاین ناخن برای روی لاک ژل و یا روی کاشت استفاده نمایید اما حتما به این نکته توجه داشته باشید که نگین ها، دیزاین داخل کاشت محسوب نمی شوند و به هیچ عنوان نباید از آن ها داخل کاشت استفاده نمایید دلیل آن هم ابعاد و برجستگی نگین ها می باشد. کافیست یک عدد چسب نگین تهیه نمایید و به راحتی هر کدام از نگین هایی که می خواهید را با استفاده از مداد نگین برداشته و به همراه مقدار خیلی کمی چسب نگین آن را روی ناخن بچسبانید.

پک نگین ناخن برلیان شامل 12 عدد نگین ناخن با شکل های متفاوت می باشد که می توانید برای دیزاین های مختلف از هر کدام که می خواهید استفاده نمایید و با توجه به تعداد و تنوعی که دارد از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد.

فروشگاه کاج جهت سهولت استفاده شما عزیزان از نگین، روش استفاده از نگین ناخن را در یک مطلب در قسمت وبلاگ سایت آموزش داده است، کافیست قسمت آبی را لمس کنید تا مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
NFD19

مشخصات

مناسب برای
دیزاین روی ناخن
طرح
12 مدل مختلف
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود