نیپر ناخن کوکو COCO

توضیحات

اولین و یکی از مهم ترین مراحل برای زیبایی و آرایش ناخن ها مانیکور می باشد. امروزه برای مانیکور حرفه ای ابزار متنوعی در بازار موجود می باشد، ابزاری مانند قیچی مانیکور، نیپر و عقب زن و ... 

نیپر ناخن یا همان گوشت گیر یک ابزار برای مانیکور ناخن می باشد. از نیپر برای برای گرفتن پوست های اطراف ناخن ( کوتیکول ) استفاده میشود همانطور که قیچی مانیکور این کاربرد را دارد و لی تفاوت بین این دو محصول اینست که استفاده از نیپر خطر کمتری دارد و تسلط بیشتری برای شما ایجاد میکند.

نیپر ناخن کوکو COCO

نیپر ناخن کوکو یک ابزار برای مانیکور حرفه ای ناخن های دست و پا می باشد که وزن بسیار سبکی در حدود 33 گرم داشته، طراحی دسته های این نیپر ( گوشت گیر ) طوری بوده که میتوانید به طور کاملا مسلط مانیکور خود را انجام دهید. طول نیپر ناخن کوکو 10 سانتی متر بوده و سایز تیغه آن 15 میلیمتر. جنس این محصول از استیل ضد زنگ می باشد و تیغه های بسیار تیزی دارد.

توجه داشته باشید که هنگام خرید نیپر از تیز بودن تیغه های آن اطمینان حاصل کنید چرا که اگر تیغه های نیپر شما کند باشد باعث میشود که حین کار در ناحیه مورد نظر دچار خونریزی شوید و به نتیجه دلخواه خود نرسید، نکته ی دیگری که حائز اهمیت بوده این است که به هیچ عنوان نیپر شما با زمین برخورد نکند زیرا در صورت زمین خوردن تنظیم تیغه های به هم میخورد و کارایی خود را از دست میدهد و شما نیاز مجدد به خرید نیپر خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مانیکور میتوانید به قسمت وبلاگ سایت مراجه کنید یا با کلیک روی لینک مربوطه از صفحه مورد نظر دیدن کنید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
مانیکور حرفه ای
طول
10 سانتیمتر
وزن
33 گرم
جنس
استیل ضد زنگ
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود