عقب زن حرفه ای استالکس STALEKS SMART PS-50-2

توضیحات

مانیکور و پدیکور ناخن ابتدایی ترین مراحل آرایش ناخن ها می باشد. همان طور که می دانید برای انجام یک مانیکور حرفه ای و بی نقص نیازمند تهیه یک سری ابزار و وسایل هستید. به عنوان مثال می توان به قیچی مانیکور، نیپر و عقب زن اشاره کرد. عقب زن یک وسیله میله ای شکل می باشد که مناسب مرتب کردن و برداشتن کوتیکول ها و پوست های اضافه اطراف ناخن می باشد. عقب زن های ناخن انواع متفاوتی نظیر چوبی و فلزی دارند. عقب زن یا همان پوشر یک وسیله بسیار پرکاربرد در مانیکور است که دو سر متفاوت دارد. یک سر آن برای بریدن و برداشتن کوتیکول و سر دیگر برای به عقب بردن آن استفاده می شود.

عقب زن حرفه ای استالکس STALEKS SMART PS-50-2

عقب زن استالکس کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، دسته این عقب زن از جنس فولاد ضد زنگ AISI420 می باشد که مقاومت و استحکام بالایی دارد. عقب زن استالکس مناسب انجام مانیکور و پدیکور به صورت حرفه ای می باشد. دسته این عقب زن به طول 8 سانتی متر می باشد. عقب زن استالکس یک محصول با کیفیت و با دوام می باشد و در صورت استفاده صحیح طول بالایی دارد. عقب زن حرفه ای استالکس STALEKS SMART PS-50-2 مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل است.

درباره برند استالکس

کارخانه استالکس STALEKS در سال 1996 در کشور اوکراین تاسیس شده. این کارخانه یکی از بزرگ ترین و معتبر کارخانه ها در زمینه تولید محصولات پزشکی و مراقبتی می باشد. ویژگی منحصر به فرد این برند این است که تمامی محصولات به صورت دست ساز در آن تولید می شوند و همچنین در ساخت محصولات از بهترین متریال استفاده می شود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
PS-50-2

مشخصات

مناسب برای
مانیکور و پدیکور حرفه ای
کشور مبدا برند
اوکراین
ساخت کشور
اوکراین
جنس
فولاد ضد زنگ AISI 420
سری ساخت
اسمارت Smart
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود