توضیحات

نیپر حرفه ای ای آر AR مدل 7-50 یک محصول عالی ساخته شده از فولاد ضد زنگ در کشور اوکراین است، مدل 50/7 دارای طولی حدود 10.5سانتی متر، دسته آن حدود 7.5 سانتی متر و سایز تیغه آن 7 میلی متر است، نیپر AR 50-7 تنها وزنی معادل 35 گرم دارد، دسته آن گریپ مناسبی دارد و خوش دست است، سایز کوچک این مدل برای بانوان محترمی که دست های نسبتا کوچکی دارند بسیار خوشدست و مناسب است.

نیپرهای AR دارای تیغه های بسیار تیز و برنده هستند و به راحتی نمی گردند، باید نیپر داشته باشید به هیچ عنوانی که نباید بخورد و غیر از گرفتن کوتیکول های دور ناخن از آن استفاده از دیگران نگردد.

نیپر ناخن چیست؟ نیپر ابزار کوچیکی برای گرفتن کوتیکول های (پوست های اضافه) اطراف ناخن در مانیکور و کاشت ناخن است. نیپری که برای این کار استفاده می شود حتما باید تیز باشد تا اطراف ناخن را زخمی نکند و به پوست آسیب نرساند.

نیپر یک ابزار ایده آل برای مانیکور و پدیکور است که برای از بین بردن پوست های مرده در اطراف ناخن استفاده می شود، با ید توجه داشته باشید که از نیپر برای کوتاه کردن ناخن استفاده کنید چرا که باعث ایجاد و آسیب جدی به نیپر شما می شود. شود.

تفاوت نیپر و قیچی مانیکور :

قیچی ناخن هم مانند نیپر برای کات کردن کوتیکول ها استفاده می شود . و کاربد این دو محصول مثل هم هستند . چندین ناخن کارها از نیپر استفاده می کنند به این دلیل که تسلط بیشتر می توان نسبت به قیچی داشت و کار با نیپر راحت تر و بی خطر تر می شود.

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب هستید نیپر ناخن AR PRO ساخت کشور محلی بوده و تیغه بسیار تیزی دارد هم برای ناخنکاران مبتدی و هم برای ناخنکاران حرفه ای مناسب است چرا که قیمت مقرون به صرفه است که بر خوردار است و می باشد. بدون نگرانی از آن استفاده می کنید.                       

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
AR 50-7

مشخصات

مناسب برای
مانیکور حرفه ای
طول
10.5سانتی متر
وزن
35گرم
ساخت کشور
اوکراین
جنس
استیل ضد زنگ
سایز تیغه
7 میلی متر
طول دسته
7.5 سانتی متر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود