نیپر استیل فلور FLOR

توضیحات

نیپر استیل فلور FLOR

کوتیکول ها و پوست های اضافه اطراف ناخن باعث هوا گرفتن کاشت می شوند و ظاهر چندان مناسبی ندارند، به همین دلیل در یک مانیکور حرفه ای از بین بردن و کات کردن کوتیکول ها بخشی بسیار مهمی به حساب می آید. نیپر حرفه ای برند فلور با طول 10.1 سانتی متر، طول دسته 7.9 سانتی متر و سایز تیغه 5 میلی متر و با جنس استیل می تواند محصولی فوق العاده برای از بین بردن کوتیکول ها باشد. این نیپر با کیفیت دارای وزن 36.31 گرم، گزینه مناسبی برای بانوان و مانیکوریست های حرفه ای می باشد.

نیپر ناخن با برند فلور، یک ابزار حرفه‌ای برای پاکسازی پوست دور ناخن است. با جنس استیل ضد زنگ و تیغه‌های بسیار تیز، این نیپر قدرتمند و عملکردی بی‌نظیر دارد که به راحتی پوست های دور ناخن را پاک و تمیز می‌کند.

نیپر ناخن با برند فلور، از استیل ضد زنگ ساخته شده است که مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی را دارد. این ویژگی باعث می‌شود نیپر برای مدت طولانی قابل استفاده باشد و در عین حال به شما اطمینان دهد که از کیفیت بالای مانیکور با این محصول بهره‌مند می‌شوید.

تیغه‌های بسیار تیز نیپر ناخن فلور، به شما امکان می‌دهد به راحتی و با دقت بالا پوست های دور ناخن را پاک کنید. با این تیغه‌های تیز و دقیق، می‌توانید با اطمینان بهترین نتیجه را در پاکسازی ناخن‌ها و دقت بالای کار خود داشته باشید.

سفارش دادن نیپر ناخن با برند فلور، به معنای انتخاب یک محصول با کیفیت و قدرتمند است. با استفاده از این نیپر حرفه‌ای، می‌توانید پوست دور ناخن را به آسانی پاکسازی کنید و ناخن‌هایتان را به نمایی تمیز و زیبا تبدیل کنید. این محصول برای کار ناخنکاران حرفه ای و مبتدی مناسب است، در نگهداری نیپر باید دقت داشته باشید که فقط برای گرفتن پوست های اطراف ناخن از آن استفاده نمایید و مراقب باشید که نیپر شما زمین نخورد. درپوش نیپر را بعد از هربار استفاده مجددا روی تیغه ها قرار دهید.

ویژگی های نیپر فلور:

- بسیار سبک و خوش دست ساخته شده است.

- سایز نیپر برای بانوانی که دست کوچکی دارند مناسب است.

- تیغه بسیار تیز آن سرعت شما را حین کار بالا  می برد.

- قیمت ارزان و کیفیت بالایی دارد و نیپری مقرون به صرفه است.

- از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

- برای استفاده شخصی و حتی استفاده مانیکوریست های حرفه ای پیشنهاد می شود.

                  

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
مانیکور و پدیکور حرفه ای
طول
10.1سانتی متر
جنس
استیل ضد زنگ
سایز تیغه
5 میلی متر
طول دسته
7.9سانتی متر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود