پرایمر ژل کلاریسا CLARISSA

توضیحات

به جرات می توان گفت محصولات کلاریسا ساخت ایتالیا یکی از با کیفیت ترین و بهترین محصولات موجود در بازار ایران می باشند. کلاریسا انتخاب ناخن کاران حرفه ای است که به کیفیت کار خود اهمیت می دهند و برای مشتریان خود ارزش قائل هستند. محصولات کلاریسا برای مصارف شخصی و خانگی نیز توصیه می شوند چرا که با استفاده از کلاریسا می توانید به بالاترین کیفیت ممکن دست یابید.

پرایمر ژل کلاریسا که با نام تجاری CLARISSA PRE OPTIMA شناخته می شود یک پرایمر ژل 14 میل دارای براش است که برای بیشترین چسبندگی در کاشت پودر و ژل تولید شده است. کافی است یک لایه نازک از پرایمر ژل کلاریسا را روی سطح ناخن بزنید کاشت خود را انجام دهید و از نتیجه و دوام کار اطمینان داشته باشید.

در مناطقی که دارای رطوبت هستند مانند شمال و جنوب کشور و با مشکل لیفت شدن مواد روی ناخن مواجه هستند استفاده از پرایمر ژل کلاریسا این مشکل را به خوبی حل کرده و یک کاشت با دوام را برای ناخنکاران به ارمغان آورده است.

روی سطح ناخن باید قبل از کاشت به طور کامل تمیز شود و از هرگونه چربی و رطوبت پاکسازی شود و از موادی نظیر پرایمر و بیس کات استفاده شود تا مواد کاشت و ژلیش به خوبی به سطح ناخن بچسبد و به صورت قالبی جدا نشود، این امر قسمت بسیار مهم کاشت است و اگر با دقت بالایی انجام نشود کاشت شما ماندگاری ندارد و در مدت زمان بسیار کمی لیفت می شود.

پرایمر ژل ناخن کلاریسا CLARISSA

اگر مواد کاشت پس از گذشت مدت کوتاهی از اتمام کار به صورت قالبی از روی ناخن بلند می شود، شما باید برای جلوگیری از این مشکل قبل از شروع کاشت از پرایمر کاشت ناخن مناسب استفاده نمایید تا صدف ناخن برای کاشت آماده شود و چسبندگی لازم را داشته باشد. پرایمر مخصوص کاشت های ژل کلاریسا با حجم 14 میل پرایمری غیر اسیدی بوده و به صورت اختصاصی برای زیر سازی انواع کاشت ژل تولید شده است و باعث چسبندگی بیشتر مواد کاشت ژل به ناخن می شود و از بلند شدن قالبی و لیفت جلوگیری می نماید، این پرایمر غیر اسیدی کمپانی کلاریسا جزو اصلی ترین مواد برای ایجاد حالت چسبندگی روی سطح ناخن قبل از شروع کاشت است و نسبت به سایر مواد کمترین مقدار آسیب را به ناخن های شما وارد می کند و برای پوست های حساس که به پرایمر های اسیدی واکنش نشان می دهند پرایمر مناسبی است و مواد کاشت ژل را به بهترین حالت به صدف ناخن می چسباند.

ویژگی های پرایمر غیر اسیدی کلاریسا:

- چسبندگی بسیاری بین مواد و صدف ناخن ایجاد می کند.

- از لیفت و بلند شدن قالبی مواد جلوگیری می کند.

- در 60 ثانیه کاملا خشک می شود.

- باعث سوزش دست نمی شود.

- برای پوست های حساس مناسب است.

- غیر اسیدی است و مخصوص کاشت های ژل می باشد.

روش استفاده از پرایمر ژل کلاریسا:

1- ابتدا مانیکور ناخن را به صورت کامل انجام دهید.

2- سطح ناخن را خط و خش بی اندازید و گرد ناخن را کاملا پاک کنید.

3- ضد قارچ را روی تمام سطح ناخن بزنید و اجازه دهید تا خشک شود.

4- باندر ژل هیت را که پرایمر غیر اسیدی می باشد و دارای براش است روی تمام صدف ناخن بزنید و 60 ثانیه اجازه دهید تا در هوا آزاد خشک شود.

5- بعد از زدن لایه ای پرایمر غیر اسیدی کاشت ناخن را شروع نمایید.

( پس از پرایمر می توانید از بیس کات هم استفاده کنید و بیس را در دستگاه یووی خشک کنید اما مرحله ضروری نمیباشد )

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
دارای براش
مناسب برای
کاشت ژل
حجم
14 میلی لیتر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود