پرایمر ژل ناخن پلاتینیوم PLATINUM

توضیحات

اصلی ترین وظیفه پرایمر ژل ایجاد چسبندگی بین ناخن و مواد کاشت می باشد، پرایمر ها دارای دو نوع اسیدی و غیر اسیدی می باشند. پرایمر های غیر اسیدی حین استفاده باعث سوزش نمی شوند و مناسب انواع کاشت ناخن می باشند. در صورت استفاده از پرایمر ژل مواد کاشت شما دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. پرایمر ژل یک محصول مهم در کاشت ناخن می باشد چرا که مواد کاشت برای قرارگیری روی ناخن نیاز به چسبندگی بالایی دارند و این چسبندگی توسط پرایمر ژل صورت می گیرد. توجه داشته باشید که هنگام خرید پرایمر ژل حتما به کیفیت آن توجه کنید زیرا در صورت استفاده از پرایمر ژل بی کیفیت امکان هوا گرفتن و بلند شدن مواد کاشت از روی ناخن بوجود می آید.

پرایمر ژل ناخن پلاتینیوم PLATINUM

پرایمر ژل کاشت ناخن پلاتینیوم PLATINUM دارای حجم 14 میل بوده و غیر اسیدی می باشد که برای انواع کاشت مناسب است. این پرایمر ژل دارای کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه ای بوده و برای مصارف شخصی و سالنی برای افراد مبتدی تا حرفه ای مناسب می باشد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پرایمر ژل روی لینک مربوطه کلیک کنید و یا با مراجعه به قسمت وبلاگ سایت از صفحه مورد نظر دیدن فرمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
بدون اسید
دارای براش
حجم
14 میلی لیتر
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود