پرایمر اسیدی کدنس CADENCE 15ml

توضیحات

پرایمر اسیدی کدنس CADENCE:

پرایمر اسیدی کدنس دارای حجمی معادل 15 میل است و قیمت بسیار مناسبی دارد. کیفیت این پرایمر به نسبت قیمت عالی بوده و چسبندگی فوق العاده ای را در کاشت اکرولیک برای شما به ارمغان خواهد آورد. از پرایمر های اسیدی در لاین ژل نمی توان استفاده کرد. برای پوست های حساس توصیه می شود از استفاده از پرایمر های اسیدی خودداری نمایید. نکته ای که در پرایمر های اسیدی وجود دارد چسبندگی فوق العاده بالا است، عموما برای ناخن هایی که ذات چرب دارند، نقاطی که دارای آب و هوای شرجی است و تازه کارانی که کاشت های آن ها دچار هواگرفتگی میشود استفاده از پرایمر های اسیدی بهترین گزینه است.

روش استفاده از پرایمر اسیدی ناخن :

پرایمر اسیدی یکی از مهم ترین مواد در کاشت پودر است، ابتدا ناخن را تمیز کنید تا چربی و آلودگی نداشته باشد سپس روی ناخن تمیز یک لایه پرایمر اسیدی زده و زمان می دهیم تا خشک شود و پس از خشک شدن مواد گزاری می کنیم.

تفاوت پرایمر اسیدی و غیر اسیدی :

در کل پرایمر ها به دو دسته اسیدی و غیر اسیدی تقسیم می شوند و هرچه اسید آن بیشتر باشد چسبندگی بیشتری نیز دارد، پرایمر اسیدی نسبت به پرایمر غیر اسیدی زمان بیشتری نیاز دارد تا خشک شود، پرایمر اسیدی برای کاشت پودر و ژلیش مناسب است و غیر اسیدی برای ژل و همچنین کاشت پودر و مناسب کسانی است که پوست خشک و حساس ناخن های نازک دارند اما اسیدی برای ناخن های براق و چرب استفاده می شود. 

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
اسیدی
دارای براش
مناسب برای
کاشت اکرولیک (پودر)
حجم
15 میل
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود