پلی ژل ناخن بس آندره BESONDERE 30ml کد - P07

توضیحات

کاشت ناخن روش های متعددی دارد که یکی از این روش ها کاشت ژل می باشد. کاشت ژل با موادی نظیر پلی ژل و بیلدر ژل انجام می شود. پلی ژل یک ترکیب خوب از کاشت ژل و اکریلیک می باشد بطوری که ماندگاری و استحکامی مانند کاشت اکریلیک دارد و همچنین از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. یکی از مزایای استفاده از پلی ژل حساسیت زا نبودن آن است و این موضوع سبب می شود که برای افرادی که به پودر کاشت حساسیت نشان می دهند گزینه مناسبی برای کاشت ناخن باشد، از دیگر مزایای استفاده از پلی ژل خلاص شدن از بوی تند لیکوئید بوده که در بلند مدت برای ریه آسیب زا است.

پلی ژل را می توان بر روی ناخن طبیعی استفاده کرد و در صورت نیاز به افزایش قد ناخن می توانید از قالب کاشت ناخن، انواع تیپ ناخن و یا فرمر ناخن استفاده کنید. پلی ژل های بس آندره با رنگبندی متنوعی می باشند که این امکان را به شما می دهند در صورت دلخواه بعد از انجام مراحل کاشت از لاک یا لاک ژل جهت طراحی ناخن استفاده کنید.

پلی ژل ناخن بس آندره BESONDERE 30ml

پلی ژل کاشت ناخن بس آندره دارای حجم 30 میل با رنگبندی متنوعی بوده که مناسب استفاده شما عزیزان در سالن و منازل می باشد. پلی ژل ناخن بس آندره دارای کیفیت ساخت خوب و قیمتی مقرون به صرفه بوده و برای استفاده افراد مبتدی و حرفه ای مناسب می باشد.

آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

شما عزیزان می توانید برای مشاهده مراحل کاشت ناخن با پلی ژل و یادگیری آن با کلیک روی لینک مربوطه و یا مراجعه به قسمت وبلاگ سایت از صفحه مورد نظر دیدن فرمایید.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
تیوپی
مناسب برای
کاشت ژل ناخن
رنگ
صورتی کمرنگ
حجم
30 میل
نوع ژل
هارد ژل
شاین
دارد
نیاز به لیکوئید سولوشن
دارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    با سلام خدمت شما بهترین برند پلی ژل رو میفرمایید

    سلام بهترین برند پلی ژل از نظر ما هارمونی هست که قیمت نسبتا بالایی داره و ساخت آمریکا هست، بعد از هارمونی پلی ژل های تتیس ساخت ایتالیاست قیمت مناسب تر و کیفیت خیلی خوبی داره. سایر برند ها هم قیمت کمتری دارن و اکثرا ساخت چین هستن و کیفیتشون هم مناسب و قابل قبوله.


    سلام خسته نباشید پلی ژل کو کو هارد هستش یا صافت ؟ نوشته نشده زیر هیچکدوم، میشه راهنمایی کنید

    سلام تمامی پلی ژل ها از نوع هارد ژل هستن، به همین دلیل ذکر نشه، چیزی با عنوان پلی ژل سافت در حال حاضر نداریم.


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود