پلی ژل 60 میل شیری هیت HEAT MILKY WHITE

توضیحات

پلی ژل 60 میل شیری هیت HEAT MILKY WHITE

پلی ژل ناخن هیت شیری دارای کیفیت بسیار خوب و غلظت بالایی می باشد. کاشت ناخن با پلی ژل هیت دوام و ماندگاری بسیار خوبی دارد و به راحتی لب پر یا شکسته نمی شود. پلی ژل های کاشت ناخن هیت  به صورت تیوپی عرضه می شوند و رنگبندی متنوعی دارند. این پلی ژل حجم 60 گرمی دارد و به رنگ MILKY WHITE می باشد. پلی ژل های کاشت ناخن هیت مانند دیگر محصولات این برند علاوه بر کیفیت بسیار خوبی که دارند دارای قیمت مقرون به صرفه ای هستند. پلی ژل کاشت ناخن هیت مناسب استفاده شما ناخنکاران عزیز در سالن ها و منازل می باشد و شما می توانید با خیال راحت از این محصول برای کاشت استفاده کنید و ظاهری زیبا و جذاب به ناخن ها بدهید..

برای زیبایی ناخن ها بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن روی می آورد که در همه حال ناخن های زیبا و محکم داشته باشند، کاشت ناخن انواع متفاوتی دارند که هر کدام مزایای خاص خودش را دارد. 

کاشت پلی ژل : 

پلی ژل محصولی است که تقریبا تمام مزایای مواد های کاشت متفاوت در بازار را دارد و می توان از آن برای انواع کاشت های ناخن مثل کاشت قالبی، تیپ و فرمر استفاده کرد. پلی ژل استحکام بالایی دارد و انعطاف پذیر و سبک است و ناخن ها با این نوع کاشت حالت طبیعی تری دارد.  کاشت پلی ژل را می توان با فرمر، قالب و تیپ انجام داد و به ناخن ها زیبایی بخشید.

روش  استفاده از پلی ژل : 

پس از سوهان کشی و زدن ضد قارچ و بیس کات دست را در دستگاه UV  قرار دهید تا خشک شود و سپس پلی ژل را به صورت نقطه ای روی قالب قرار دهید و روی ناخن بگذارید و پس از خشک شدن پلی را سوهان کشی کنید. می توان روی پلی ژل از لاک ژل استفاده کنید یا روی همان پلی ژل تاپ شاین  بزنید و از زیبایی ناخن هایتان لذت ببرید.

مزایای کاشت پلی ژل:

1- کاشت پلی ژل سوهان کشی کی دارد و کاشت سریع تر انجام می شود.

2- مواد پلی ژل حساسیت ایجاد نمی کند.

3- کاشت پلی ژل به ناخن ها حالت طبیعی می دهد و ظرافت زیادی دارد.

4- بسیار انعطاف پذیر است و دیر تر می شکند.

روش ریمو کردن پلی ژل :

روش های گوناگونی برای ریمو کردن وجود دارد. می توان با سوهان برقی یا سوهان دستی کاشت رو از ناخن ریمو کرد. برای ریمو ناخن های طبیعی هم میتوان از استون و پنبه استفاده کرد. پنبه را به استون آغشته کرده و پنبه را با استفاده از فویل روی ناخن ها برای چند دقیقه ثابت نگه داشته  تا مواد از ناخن جدا شد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

نوع
تیوپی
مناسب برای
کاشت ژل ناخن
رنگ
شیری
حجم
60 میل
نوع ژل
هارد ژل
شاین
ندارد
نیاز به لیکوئید سولوشن
دارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
    با سلام خدمت شما بهترین برند پلی ژل رو میفرمایید

    سلام بهترین برند پلی ژل از نظر ما هارمونی هست که قیمت نسبتا بالایی داره و ساخت آمریکا هست، بعد از هارمونی پلی ژل های تتیس ساخت ایتالیاست قیمت مناسب تر و کیفیت خیلی خوبی داره. سایر برند ها هم قیمت کمتری دارن و اکثرا ساخت چین هستن و کیفیتشون هم مناسب و قابل قبوله.


    سلام خسته نباشید پلی ژل کو کو هارد هستش یا صافت ؟ نوشته نشده زیر هیچکدوم، میشه راهنمایی کنید

    سلام تمامی پلی ژل ها از نوع هارد ژل هستن، به همین دلیل ذکر نشه، چیزی با عنوان پلی ژل سافت در حال حاضر نداریم.


روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل هیت HEAT لاک ژل هیت HEAT
محبوب
98,000 تومان
(1)
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود