توضیحات

معمولا پودر های رنگی بسیار پر طرفدار هستند چرا که از آن ها برای کاشت اکریلیک و در بیشتر مواقع جهت گلسازی استفاده می شود. پودر های رنگی که در بسته های 12 عددی هستند شامل رنگ های بسیار متنوع که تمامی رنگ های تیره و روشن را در بر دارند می شود.

گلسازی

از آن جایی که طراحی ناخن روز به روز در حال پیشرفت و به روز شدن می باشد تمامی ناخنکاران روش های منحصر به فرد و خاص طراحی را به سرعت آموزش می بینند که بتوانند بهترین و با کیفیت ترین طراحی ها را روی ناخن مشتری های خود پیاده نمایند. گلسازی یکی از دیزاین های خاص می باشد که تعدادی از ناخنکاران خوش ذوق و با استعداد که در پی پیشرفت کار خود هستند آن را انجام می دهند و بعد از تمرین های فراوان مهارت پیدا می کنند. به کار بردن رنگ ها در کنار هم به گونه ای که خیره کننده باشد تنها کمی خلاقیت و البته استعداد در طراحی می خواهد.

پک 12 عددی پودر رنگی

برای گلسازی و کاشت ناخن، رنگ های خارج از ارف پودر های اکریلیک، مانند رنگ هایی از قبیل سبز، آبی و زرد و ... در ابعاد بزرگ و گرم های بالا تولید نمی شوند، به همین جهت است که پک 12 عددی پودر های رنگی برای ناخنکاران محترم بسیار به صرفه می باشد چرا که با خرید یک پک پودر رنگی می توانند 12 رنگ مختلف از آن را داشته باشند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
RL01

مشخصات

مناسب برای
گلسازی و کاشت ناخن
رنگ
12 رنگ مختلف
تعداد در بسته بندی
12 عدد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود