پودر سفید گچی 113 گرم آی ان ام INM

توضیحات

پودر سفید کاشت ناخن INM با سایز 113 گرم ساخت کشور آمریکا، پودر یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بافت مصنوعی ناخن در کاشت ناخن می باشد. از ترکیب پودر کاشت ناخن با لیکوئید (مونومر) مواد اصلی ناخن تشکیل می گردد. پودر های کاشت ناخن INM از قدیمی ترین محصولات کاشت ناخن در بازار ایران و جهان به حساب می آیند.

توجه: متاسفانه برخی افراد سودجو واردات محصولات تقلبی INM را به بازار ایران شروع کرده اند. فروشگاه کاج محصولات این شرکت را با ضمانت اصالت و بازگشت کالا در صورت عدم رضایت مشتریان در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

کاربرد پودر کاشت ناخن سفید گچی :

پودر های سفید همانطور که از نامشان پیداست کاملا سفید بوده و دارای پوشانندگی کامل می باشند. از پودرها کاشت ناخن سفید می توانید در کاشت هایی نظیر بیبی بومر و کاشت فرنچ استفاده نمایید. در کل مقدار مصرف پودر رنگ سفید نسبت به رنگهایی نظیر صورتی طبیعی و هلویی بسیار کمتر است، شما می توانید سایز های کوچک تری از پودر سفید را نسبت به سایر رنگ ها خریداری نمایید.

درباره محصولات کاشت ناخن INM:

کارخانه INM در سال 1979 توسط جیمز و چارلین جورج در کشور آمریکا راه اندازی گردید. در ابتدا کار خود را با فروش محصولات طراحی ناخن آغاز کردند و 8 سال بعد تولید محصولات کاشت ناخن در INM شروع شد. بعد از گذشت 20 سال INM توانست رتبه اول فروش محصولات ناخن در سطح جهانی را به دست آورد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت ناخن با پودر (اکرولیک)
رنگ
سفید گچی
سایز
113 گرم
کشور مبدا برند
آمریکا
ساخت کشور
آمریکا
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود