پودر هلویی 28 گرم آرتیستیک ARTISTIC VIP PINK CONCEALER

توضیحات

پودر کاشت ناخن هلویی یا همان VIP PINK CONCEALER آرتیستیک ساخت کشور آمریکا با حجم 28 گرم، رنگ هلویی در پودرها به دلیل تیره بودن برای کاور کردن ناخن های آسیب دیده بسیار مناسب می باشد. همچنین این رنگ برای کاشت بیبی بومر یا همان گریم نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هلویی آرتیستیک یکی از مجبوب ترین و زیبا ترین رنگ ها در بین تمامی برند های موجود می باشد.

آرتیستیک نامی آشنا در صنعت ناخن است که با تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب از برند های محبوب محصولات ناخن محسوب می شود. کمپانی محصولات ناخن آرتیستیک واقع در کشور آمریکا همواره به نوآوری و کیفیت بالای محصولات تولیدی معروف بوده و خلاقیت زیادی در تولید رنگ های پودر کاشت ناخن از خود نشان داده است، دو محصول از محصولات این کمپانی دارای محبوبیت بالایی نزد ناخن کاران سراسر جهان می باشند که یکی پرایمر و دیگر رنگ هلویی پودر اکریلیک این کمپانی می باشد. اکر به دنبال محصولاتی با کیفیت و در عین حال قیمت نسبتا مناسب هستید آرتیستیک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

رنگ
صورتی کمرنگ
سایز
28 گرم
ساخت کشور
آمریکا
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
لاک ژل دو نیل DO NAIL لاک ژل دو نیل DO NAIL
محبوب
ناموجود
توجه: پس از مشاهده کالیته و انتخاب رنگ های مورد نظر خود با استفاده از لیست فهرست "انتخاب کد رنگ لاک ژل" رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و به سبد خرید اضافه نمایید. اگر کد رنگی در لیست وجود نداشت به منزله موجود نبودن...
محبوب
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود