پودر کاشت ناخن کاور پیچ دو نیل DO NAIL COVER PEACH 450g

توضیحات

پودر کاشت ناخن دو نیل را می توان از بهترین و با کیفیت ترین محصولات بازار ایران دانست، پودر 450 گرم مناسب کاشت ناخن اکرولیک است. میزان پودر توسط کارشناسان فروشگاه کاج اندازه گیری شده و دقیقا 450 گرم بوده است. متاسفانه در برخی محصولات شاهد این بوده ایم که میزان پودری که روی بسته بندی محصول درج شده است با میزان پودری که واقعا در ظرف وجود دارد مغایرت دارد. پودر کاشت ناخن دونیل کیفیت خوبی داشته و قیمت مناسبی نیز دارد که ارزش خرید محصول را بالا برده است. سایز 450 گرم این محصول برای ناخن کارانی که دارای حجم کاری بالایی هستند مناسب و به صرفه می باشد، کارآموزان و ناخن کارانی که دارای حجم کاری پایین هستند می توانند با خرید سایز های کوچکتر این محصول هزینه کمتری برای مواد کاشت خود انجام دهند.

کاربرد پودر کاشت ناخن هلویی (کاور پیچ):

پودرهای کاور به سه دسته "هلویی" "صورتی" و "کرم" تقسیم می شوند. این پودرها پس از ترکیب شدن با لیکویید (و حتی پس از پولیش شدن) کاملا حالت غیر شفاف و پوشاننده دارند و اجازه نمیدهند چیزی از سطح زیرین آنها دیده شود. از پودر های کاور یا پوشاننده در مواردی استفاده میشود که لازم است سطح زیرین کاملا پوشانده شود و غیر قابل دید باشد ( مثلا صدف سازی در کاشت )، از پودر هلویی می توان در انواع کاشت ناخن گریم استفاده نمود.

درباره محصولات کاشت ناخن Do Nail

محصولات کاشت ناخن دو نیل را می توان یکی از بهترین محصولات با قیمتی مناسب دانست، شرکت وارد کننده محصولات دو نیل را نیز مانند سایر محصولات خود گارانتی نموده و مشتریان محترم می توانند در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده آن را به فروشگاه مرجوع نمایند. گارانتی کردن محصولی مصرفی از طرف شرکت وارد کننده امنیت یک خرید لذت بخش را برای مشتریان محترم فراهم می سازد. همچنین قیمت گذاری بسیار مناسب این محصول به نسبت کیفیت آن در دوران گرانی دلار و تورم گویای حمایت از هنرمندان رشته ناخن می باشد.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت پودر
رنگ
هلویی
حجم
450 گرم
شاین
ندارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود