پودر کاشت ناخن 125 گرم کلاریسا کلیر CLARISSA CLEAR

توضیحات

استفاده از پودر برای کاشت ناخن ( کاشت اکریلیک ) یکی از روش های قدیمی و پر طرفدار می باشد. پودر کاشت ناخن به دلیل ضخامت بیشتری که نسبت به سایر کاشت ها دارد معمولا برای ناخن هایی که صدف کوچک و استقامت پایینی دارند، جهت جلوگیری از شکستن مورد استفاده قرار می گیرند و بسیاری از خانم ها با توجه به آمدن متد و مواد جدید کاشت ناخن، همواره طرفدار کاشت ناخن با پودر می باشند. پودر های کاشت ناخن در رنگ های مختلفی تولید می شود و با توجه به سلیقه افراد می توانید از هر کدام که مایلید استفاده نمایید.

پودر کاشت ناخن کلاریسا

پودر کاشت ناخن کلاریسا در حجم ها و رنگ های مختلفی تولید می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و قیمت مقرون به صرفه این محصول با توجه به حجم و کیفیتی که دارد سبب شهرت آن در بین ناخنکاران سراسر جهان شده است. 

همانطور که می دانید برای ارائه یک کاشت حرفه ای باید از مواد درجه 1 استفاده کنید و اولویت خرید خود را روی کیفیت بگذارید. در صورت استفاده از پودر های کاشت ناخن نامرغوب ممکن است کاشت به صورت قالبی از صدف ناخن جدا شود و یا به سرعت ترک خورده و شکسته شود که در صورت بروز هر کدام از این موارد شما مشتریان خود را از دست می دهید.

کاربرد پودر کاشت ناخن کلیر (شفاف):

پودری که در حالت خشک کاملا سفید رنگ هست، اما پس از ترکیب شدن با لیکویید (و پس از پولیش شدن) کاملا شیشه ای و بی رنگ میشود، به هیچ وجه قابلیت پوشانندگی (کاور کردن) ندارد و هیچ رنگی نیز ندارد، و سطح زیرین را با تمام جزییات نشان میدهد. معمولا برای پوشاندن کاشتهایی استفاده میشود که مایلیم جزییات نمایش داده شوند و تغییر رنگ نیز نداشته باشند، اما سطح صاف و صیقلی باشد. (مثلا لایه آخری در کاشت گریم که وظیفه یکدست کردن سطح و ایجاد قوس را دارد)

درباره کارخانه محصولات کلاریسا در ایتالیا:

محصولات کلاریسا ساخت کشور ایتالیا بوده و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. کلاریسا در سال 1975 در ایتالیا تاسیس شد و به سرعت پیشرفت نمود. محصولات کلاریسیا چند سالی است با حضور در ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسب قسمتی بزرگ از بازار را به خود اختصاص داده است. اگر به دنبال محصولات کاشت ناخن با کیفیت و قیمت مناسب هستید کلاریسا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مطالب مرتبط

با کلیک روی هر کدام از لینک های زیر می توانید مستقیما وارد صفحه مربوطه شوید و از مطالبی که فروشگاه کااج به صورت کامل برای شما عزیزان تهیه کرده است لذت ببرید.

اکریلیک ناخن چیست؟

پودر کاشت ناخن چیست؟

همه چیز درباره کاشت ناخن؟

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات
CL1514

مشخصات

مناسب برای
کاشت پودر
رنگ
کلیر
کشور مبدا برند
ایتالیا
ساخت کشور
ایتالیا
حجم
125 گرم
شاین
ندارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود