پودر کاشت ناخن کی استون KEYSTONE صورتی نچرال 1000 گرم

توضیحات

با خرید این محصول 1000 گرم پودر باز کی استون اصلی صورتی طبیعی کاشت ناخن در ظرف بدون لیبل برای شما ارسال می گردد. توجه داشته باشید محصولات کی استون به صورت فله ای وارد بازار ایران می شوند و در ظروف کوچک به صورت باز به فروش می رسند.

امروزه به دلیل افزایش قیمت دلار و قیمت کالا ها بسیاری از ناخن کاران به استفاده از مواد کاشت ناخن باز رو آورده اند، در بین این محصولات بیشترین مشتری را برند کی استون آمریکا به خود اختصاص داده است، این پودر به صورت ظروف بزرگ 11  کیلویی وارد بازار شده و به صورت باز به فروش می رسد. نکته مهم در خرید مواد کاشت ناخن کی استون اصالت کالا می باشد، متاسفانه برخی فروشگاه ها مواد تقلبی را به جای این محصول به فروش می رسانند چرا که محصول باز بوده و تشخیص آن برای ناخن کاران دشوار می باشد.

محصولات کی استون را تنها از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد خریداری نمایید، در صورتی که این محصول به صورت اورجینال خریداری شوند می توانید از کیفیت آن مطمئن بوده و به راحتی از آن در کاشت های خود استفاده نمایید. پودر کاشت ناخن کی استون ساخت کشور آمریکا بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است، در صورتی که قصد دارید هزینه مواد کاشت ناخن را کاهش دهید می توانید از این برند استفاده نمایید، فروشگاه کاج نیل برند کی استون را با ضمانت اصالت کالا به فروش می رساند و می توانید با خیال راحت این برند را از کاج تهیه و استفاده نمایید.

کاربرد پودر کاشت ناخن صورتی :

این پودر ها در حالت خشک معمولا به رنگ صورتی ملایم هستند، اما پس از ترکیب شدن با لیکویید (و پولیش شدن) شفاف میشوند و زمینه ملایمی از رنگ صورتی خواهند داشت. خاصیت پوشانندگی (کاور کردن) ندارند و سطح زیرین را با جزییات نشان میدهند و تنها با داشتن زمینه ملایمی از رنگ صورتی، حالتی طبیعی و شفاف به کاشت میدهند. .معمولا برای کاشتهای ساده استفاده میشود تا نمای طبیعی ناخن حفظ شود خانواده پودر های پینک از نظر تفاوت تناژ صورتی به دسته های وسیعی تقسیم میشوند و با توجه به میزان کم یا زیاد بودن تناژ صورتی، اسامی مختلفی را در هر برند به خود اختصاص میدهند از جمله Light Pink، Dark Pink و ....

درباره محصولات کاشت ناخن کی استون:

می توان گفت کی استون اولین و بزرگ ترین تولید کننده مواد کاشت ناخن در دنیا می باشد، این کارخانه کار خود را از سال 1908 در نیوجرسی آمریکا شروع کرد. بیشترین میزان تولید مواد کاشت ناخن در دنیا توسط کی استون در کارخانه به مساحت بیش از 25000 متر مربع صورت می پذیرد به طوری که امروزه بیشتر برند های مطرح دنیا تولید مواد خود را به کی استون سپرده و خود تنها کار برندینگ و تبلیغات محصولات خود را انجام می دهند.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت پودر
رنگ
صورتی
سایز
1000 گرم
ساخت کشور
آمریکا
شاین
ندارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود