پودر کاشت ناخن ان بی آی NBI CLEAR 28g

توضیحات

امروزه بسیاری از خانم ها به دنبال روشی برای زیبایی ناخن های خود هستند، خوشبختانه در این زمینه روش ها و تکنیک های بسیار متنوعی وجود دارد. آرایش و زیباسازی ناخن ها در تیپ و استایل خانم ها تاثیر بسزایی دارد، از این رو اکثر بانوان به دنبال روش هایی نظیر و انواع کاشت ناخن و طراحی ناخن های خود می روند.

همان طور که می دانید کاشت ناخن روش های متعددی نظیر انواع کاشت ژل و کاشت پودر ( اکریلیک ) دارد. کاشت ناخن با پودر یکی از اصلی ترین روش های کاشت ناخن می باشد که در بسیاری از سالن ها انجام می شود. پودر های کاشت ناخن دارای رنگبندی متنوعی هستند که این امکان را به شما می دهند تا رنگ بیس ناخن های خود را متناسب با رنگ پوست و شکل ناخن هایتان انتخاب کنید. کاشت پودر ناخن دارای استحکام و دوام بالایی می باشد که به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

پودر کاشت ناخن ان بی آی NBI

همان طور که می دانید برای اینکه یک کاشت ناخن حرفه ای و بی نقض داشته باشید نیازمند تهیه مواد درجه یک و مرغوب هستید. پودر های کاشت ناخن ان بی آی NBI در رنگبندی متنوع و حجم های گوناگونی وجود دارند که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند. پودر های کاشت ناخن NBI ساخت کشور آمریکا هستند و با توجه به کیفیت بالایی که دارند یک انتخاب خوب برای ناخنکاران حرفه ای می باشند. 

پودر کاشت ناخن کلیر ( بی رنگ ) 

پودر های کاشت ناخن کلیر ( شفاف ) در حالت جامد به رنگ سفید هستند اما پس از ترکیب شدن با مایع لیکوئید کاملا بی رنگ می شوند و یک سطح شفاف و صاف برای شما به وجود می آورند. پودر های کاشت ناخن کلیر خاصیت کاور کردن ندارند و پس از اجرا تمام جزئیات صدف ناخن قابل مشاهده می باشد. از این پودر کاشت ناخن معمولا برای پوشاندن کاشت ها استفاده می شود.

ادامه مطلبمشاهده کمتر
جزئیات محصولات

مشخصات

مناسب برای
کاشت پودر
ساخت کشور
آمریکا
حجم
28 گرم
شاین
ندارد
نظرات
نظری وجود ندارد

نظر خود را بنویسید

  • کیفیت:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصویر:
برای بارگذاری، تصویر را در کادر رها کرده یا کلیک نمایید.
پرسش و پاسخ
روش خرید و ارسال
خریداران این محصول محصولات زیر را نیز خریداری کرده اند:
شما ممکن است این محصولات را دوست داشته باشید

منو

اینستاگرام کاج

تنظیمات

جهت افزودن محصولات محبوب ثبت نام نمایید.

ورود

برای استفاده از علاقه مندی ها ثبت نام نمایید.

ورود